یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیر کل کمیته امداد استان لرستان گفت: به مناسبت فرا رسيدن ايام سوگواري سرور و سالار شهيدان، اين نهاد آماده دريافت و توزيع نذورات و کمک‌هاي مردم عزادار و شيفته حضرت ابا عبدالله امام حسين(ع) و توزیع آن در بين نيازمندان است.
ولي‌الله منتظري مدير كل كميته امداد امام خميني (ره) لرستانبه گزارش روابط عمومی کمیته امداد لرستان، ولی‌الله منتظری گفت: مردم خير این استان مي‌توانند نذورات و کمک‌هاي خود اعم از غذاي گرم، قرباني و نذورات را به امدادگران اين نهاد تحويل داده تا در اسرع وقت در بين نيازمندان توزيع شود.
منتظری با بيان اين که طرح احسان حسيني یکی از طرح‌های کمیته امداد است که در ماه محرم اجرا مي‌شود، تصريح کرد: در ماه‌هاي محرم و صفر سفره هاي اطعام و نذورات عزاداران حسيني به کرات در هيات و مساجد گسترانده مي‌شوند.
وي يادآور شد: کميته امداد امام خميني(ره) در جهت ترويج سنت‌هاي حسنه اسلامي و احسان و نيکوکاري همچنين بهره‌مند نمودن خانواده‌هاي نيازمند از ظرفيت ايجاد شده در راستاي عملياتي نمودن سيره‌ي ائمه اطهار(ع) با اطعام مومنين و محبين با هماهنگي مديران هيات عزاداري اقدام لازم را به عمل مي‌آورند و در راستای تسهیل در این امر شماره حساب 0105237286002 حوزه مشارکت‌های مردمی و کلیه دفاتر کمیته امداد در مرکز استان و شهرستان‌های تابعه آماده دریافت کمک‌های مردمی می‌باشد.
منتظری با اشاره به اهداف اجرای طرح احسان حسيني گفت: استفاده از ظرفيت معنوي در راستاي آمادگي روحي و رواني مؤمنين جهت خدمت به نيازمندان در ماه محرم و صفر، جهت‌دار نمودن نذورات مردمي با هدف رساندن نذورات به دست مستمندان واقعي جامعه و تقويت و تبيين فرهنگ احسان از اهداف اين طرح مي‌باشد.
 
 
 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا