یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس٬ با انتقاد از پیدا نشدن جسد معلم فداکاری که قرباني سیل استان لرستان شد٬ گفت: ضعف عملکرد نیروهای امدادی برای پیدا کردن جسد این معلم قابل توجیه نیست.
نشست خبري ابراهيم آقامحمدي نماينده مردم خرم‌آباد و چگني در مجلس شوراي اسلاميبه گزارش خانه ملت، ابراهیم آقامحمدی با یادآوری وقوع سیل در استان لرستان از بی‌توجهی مسوولان به این حادثه انتقاد کرد و گفت: با گذشت 12 روز از این حادثه هنوز نیروهای امدادی موفق به پیدا کردن جسد معلم فداکار مفقود شده در سیل نشده‌اند.
نماینده مردم خرم‌آباد و دوره در مجلس٬ با انتقاد از نبود امکانات بهداشتی مناسب در شهرستان‌های استان لرستان٬ افزود: نبود نیروی متخصص و همچنین تجهیزات کافی در شهرستان‌های استان لرستان باعث عزیمت معلم فداکار و 3 دانش‌آموز برای درمان جراحت یکی از آن‌ها به مرکز شهر شد که هنوز هم جسد این معلم فداکار پیدا نشده است.
وی با بیان این که ضعف عملکرد نیروهای امدادی در جست وجوی جسد معلم مفقود شده در سیل قابل پذیرش نیست٬ گفت: مسوولان استانی٬ وزارت کشور و حتی رئیس جمهور باید پاسخ‌گوی این موضوع باشند.
این نماینده مردم در مجلس نهم٬ با بیان این که پلی که معلم و 3 دانش‌آموز در آن درگیر سیل شده‌اند بارها مورد تذکر برای بازسازی و نوسازی از سوی نمایندگان استان لرستان واقع شده بود٬ گفت: در حال حاضر وزارت راه و شهرسازی نیز باید پاسخ‌گوی چرایی تاخیر در رسیدگی به وضعیت جاده‌ها باشد.
وی از تلاش نمایندگان استان لرستان جهت تنظیم و ارایه نامه‌ای به رئیس جمهور برای تسریع در توبیخ مقصران و عاملان که در بروز حادثه سیل سهل‌انگاری کرده‌‌اند چه قبل از وقوع آن و چه بعد آن خبر داد.
نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی٬ یادآور شد: تاخیر نیروهای امدادی در یافتن جسد معلم فداکار لرستانی قرباني سیل نارضایتی مردم را سبب شده است.
 

دیدگاه‌ها  

#1 لیلا 1393-08-10 15:02
خودش تواناست بیاد بگرده پیدا کنه
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا