یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

تقدير از آبفار لرستاناعضای اصلی، علی‌البدل و بازرسان هیات مدیره مجمع خیرین آبرسان روستایی استان لرستان پس از برگزاری انتخابات مشخص شدند.
به گزارش يافته، مدیر عامل شرکت آبفار استان در این نشست با اشاره به بحران آب در کشور اظهار داشت: برای آبرسانی به روستاهای زیر ۲۰ خانوار در استان با مشکلات قانونی و اعتباری مواجه هستیم.
علی‌رضا کاکاوند افزود: با تشکیل هیات مدیره مجمع خیرین آبرسان روستایی و تلاش‌های این مجمع می توان مشکلات آبرسانی به مناطق محروم را تسریع بخشید و در این راستا می‌توانیم شاهد خدمات فراوانی باشیم.
وی تصریح کرد: بحث آبرسانی به مناطق محروم باید در اولویت خدمات‌رسانی قرار گیرد تا مردم مناطق روستایی و محروم نیز از خدمات نظام بهره‌مند شوند.
در پایان این انتخابات اسفندیار سام‌نژاد به عنوان مدیر‌عامل مجمع خیرین آبرسان روستایی استان لرستان انتخاب شد.
همچنین بر اساس این انتخابات افراد زير به عنوان اعضای اصلی و علی‌البدل هیات مدیره انتخاب شدند:
اسحاق طاهری‌مقدم (رییس هیات مدیره)، مرتضی مرشدی (نایب‌رییس هیات مدیره)، مرتضی خرم‌آبادی (عضو اصلی هیات مدیره)، علی‌رضا کاکاوند (عضو اصلی هیات مدیره)، غلام‌رضا پاکدل (خزانه‌دار)، حسین رمضانی (منشی)، مظفر افشار‌بگلو (عضو علی‌البدل)، ایرج رحیمی (عضو علی‌البدل)، روح‌الله کولیوند (بازرس اصلی) و محسن الوندی (بازرس علی‌البدل).
 
کسب مقام برتر رشد در شرکت آب و فاضلاب روستایی استان لرستان
در آیین همایش مدیران عامل شرکت‌های برتر صنعت آب و برق که با حضور وزیر نیرو، مدیر‌عامل آب و فاضلاب کشور و مدیران صنعت آب و برق برگزار گردید در بین شرکت‌های آب و فاضلاب روستایی، شرکت آبفار استان لرستان در سال ۹۲ موفق به کسب مقام برتر رشد شد.
 
 
منبع: روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان
 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا