یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئيس كميته آموزش و تحقيقات مجلس شوراي اسلامي در نامه‌اي خطاب به وزير آموزش و پرورش، از وي خواست فوريت موضوع مرگ كاظم صفرزاده و 3 دانش‌آموز لرستاني با تشكيل كميته‌اي در وزارت آموزش و پرورش و همچنين هيات دولت مورد توجه قرار گيرد.
به گزارش يافته، در نامه‌ي محمدمهدي زاهدي نماينده مردم كرمان و راور در مجلس شوراي اسلامي كه خود در دولت احمدي‌نژاد تصدي وزارت علوم تحقيقات و فناوري را بر عهده داشت آمده است:
جناب آقاي دكتر فاني وزير محترم آموزش و پرورش
احتراماً به پيوست نامه‌ي آقاي دكتر كاييدي نماينده محترم شهرستان پلدختر و ملاوي در اعتراض به عدم پي‌گيري حادثه تأسف‌بار سيل جاده خرم‌آباد كه منجربه كشته شدن 3 دانش‌آموز و معلم فداكار كاظم صفرزاده گرديد است‌، حضورتان ارسال مي‌گردد. مطالب اين نامه قابل تامل است. جاي دارد كه به فوريت اين موضوع در دستور كار آن وزارت قرارگرفته، كميته‌اي مسووليت پي‌گيري را بر عهده گيرند، به ويژه در مورد كشف جسد اين معلم فداكار و راننده همراه ايشان اقدام موثر صورت پذيرفته و براي جايگاه معنوي اين شخصيت فداكار از طريق رسانه‌ها و همچنين هيات محترم دولت اقدام لازم صورت پذيرد.
پس از دستور وزير كشور به رييس سازمان مديريت بحران كشور مبني بر بررسي موضوع و تجليل از جايگاه اين معلم فداكار، رئيس كميته آموزش مجلس نيز اين مكاتبه را انجام داده و  بنا به اظهارات سخنگوي كميسيون آموزش مجلس شوراي اسلامي موضوع حادثه سيل و مرگ معلم فداكار و دانش‌آموزان فقيدش در مجلس بررسي خواهدشد.
اين درحالي است كه متاسفانه بجز نماينده پلدختر و ملاوي، هيچ يك از 8 نماينده ديگر لرستان در اين موضوع كه باعث جريحه‌دار شدن احساسات عمومي مردم سراسر لرستان شد، سكوت كرده و اقدامي حتي در حد بيان همدردي و يا اعلام موضوع در قبال هم‌استاني‌هاي‌شان نكردند! در صورتي كه لازم است اين مساله به طور ويژه و با همراهي ساير نمايندگان لرستان در مجلس دنبال شود تا حداقل از بروز تكرار حوادث احتمالي در استان لرستان جلوگيري كنند.
مثل اين است كه با وقوع زلزله در دورود و بروجرد يا خشكسالي در كوهدشت، مردم و نمايندگان ساير نقاط استان خود را به آن راه بزنند و كاري به كار هم نداشته باشند!
آيا براي نمايندگان لرستان ننگ نيست كه نماينده كرمان و راور در دفاع از حقوق معلم فداكار لرستاني اقدام به نامه‌نگاري با مسوولان كشور نمايد و آن‌ها در اين زمينه سكوت نمايند؟
بسياري از مردم لرستان انتظار دارند نمايندگان استان در قبال جفاي فاحش سازمان صدا و سيما در قبال اين مسأله كوتاه نيامده و از بي‌توجهي اين رسانه و ضعف آن‌ها در قبال ىوشش مسائل مهم كوتاه نيايند.
نویسنده : عباس  دارايي از پلدختر

 در سكوت نمايندگان لرستان: دلايل مرگ معلم فداكار لرستاني به مجلس رفت

دیدگاه‌ها  

#1 امیر رضاپناه 1393-08-08 13:25
سلام
باز هم درود به غیرت نماینده کرمان
نمایندگان ما بیشتر به فکر انتصابات هستند تا چیز دیگری....
نقل قول کردن
#2 مصطفی 1393-08-08 14:18
پلدختری با خرم ابادی و بروجردی و ...هیچ فرقی نداره همه لر هستیم و ننگ است برای نمایندگانی که پیگیر این موضوع نباشند
نقل قول کردن
#3 خوش طینت 1393-08-08 16:40
درود بر شرف این نماینده مردمي کرمان که جور نمایندگان وكيل الدوله ما را کشیدند
نقل قول کردن
#4 فرهنگی 1393-08-08 17:48
باسپاس ازمدیر سایت وتشکرازنماینده کرمان.آموزش وپرورش لرستان هم سکوت کرده است.ازاستاندارل رستان هم که تذکرات لازم رادادندتشکرمیشو د.
نقل قول کردن
#5 یک لر 1393-08-09 00:59
ننگ باد بر کسانی که تا دیروز با هزار وعده ووعید به کرسی مجلس راه پیدا کردند تا به اهداف عالیه ومنافع شخصی خودواطرافیانشان برسند چشم بر روی همه چیز بسته اند حتی دریغ از یک احساس همدردی با خانواده این عزیزان پرپر شده باتشکراز نماینده کرمان که شهامت ومردانگی در بیان وپیگیر ی علت حادثه رو داشت در مجلس... وتشکر از یافته ...
نقل قول کردن
#6 حسن 1393-08-09 13:33
آقای خوش طینت به جای تشکر از نمایده کرمان که حرف درستی است از هم شهری خودت آقای کاییدی تشکر کن که پیگیر موضوع بوده آقای زاهدی نماینده کرمان نیست رییس کمیسیون است و وظیفه دارد که در پاسخ به هر در خواستی از کشور اقدام کند
نقل قول کردن
#7 جناح شناس 1393-08-10 09:23
جای بسی تاسف است که نماینده کرمان پیگیر باشد کجاست آن نماینده خرم آباد..........ف ردا پس فردا بازم برای رای گیری به سمت روستا وده میآیند .شما که موقع تنگی به دادمان نمیرسید
نقل قول کردن
#8 دیوار 1393-08-10 09:55
متهم اصلی این قضیه خرم آبادی‌ها هستند. وقتی امکانات پزشکی در یک شهر تجمیع می‌شود و می‌گویند برای کل استان است همین می‌شود. ضمن اینکه در قضیه زلزله بروجرد نیز همین نمایندگان خرم آباد علیه مردم زلزله بروجرد سخنرانی کردند. پلدختری‌ها بروید خدا را شکر کنید که علیه‌تان کاری نمی‌کنند و فقط بی‌تفاوتند!
نقل قول کردن
#9 گگ 1395-01-26 10:11
:cry:
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا