یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

سردار اسماعیل احمدی مقدم در فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از پیشرفت شاخص‎های انتظامی در لرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار اسماعیل احمدی‌مقدم در جریان سفر به لرستان با بیان اینکه مطابق ارزیابی صورت گرفته پیشرفت قابل ملاحظه‌ای در همه استان‌ها به‌ویژه لرستان شاهد بودیم تصریح کرد: در مبارزه با جرائم توفیقات زیادی توسط فرماندهی انتظامی استان به دست آمده است.
احمدی مقدم بیان داشت: ۳۳ درصد کاهش سرقت و افزایش ۲۶ درصدی کشف جرم ازجمله توفیقات در این زمینه بوده است.
فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران بابیان اینکه فرماندهی انتظامی لرستان در همه کشفیات بهبود و ارتقا داشته است یادآور شد: کاهش ۲۰ درصدی تصادفات و تلفات جاده‌ای با توجه به اینکه لرستان یک استان ترانزیتی است از دیگر دستاوردها در این زمینه بوده است.
سردار احمدی مقدم بابیان اینکه پیشرفت‌های فرماندهی انتظامی در لرستان بسیار قابل ملاحظه است یادآور شد: البته حمایت‌های استاندار و شورای تامین در تکمیل و اجرای سامانه پایش تصویری گام بزرگی در زمینه تقویت نیازمندی‌ها و زیرساخت‌های انتظامی بود که در خرم‌آباد برداشته شد.
 
کنترل انتظامی برای جلوگیری از تکرار حادثه اسیدپاشی/ بهترین کارآگاهان به اصفهان اعزام شدند
فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از انجام کنترل انتظامی برای جلوگیری از تکرار حادثه اسیدپاشی در اصفهان خبر داد.
سردار اسماعیل احمدی مقدم در مورد پیگیری پرونده اسیدپاشی در اصفهان اظهار داشت: ما از ابتدای وقوع حادثه کار را با جدیت پیگیری کرده و بهترین و مجرب‌ترین کارآگاهانمان را در حوزه جنایی به اصفهان اعزام کردیم.
وی با بیان اینکه سردار اشتری جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور نیز پریشب اصفهان بودند افزود: ایشان با حضور در اصفهان جلسات مختلف گذاشتند و موضوع را پیگیری کردند.
فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: همه آنچه که در حیطه کار پلیسی است در حال انجام بوده و زمانی که به نتیجه رسیدیم نتیجه را جهت اطلاع افکار عمومی اعلام می‌کنیم.
سردار احمدی مقدم بیان داشت: به‌طور حتم ما با کنترل انتظامی و تشدید اقدامات و مراقبت‌ها تلاشمان این است تا کشف مجرم از تکرار حوادث در این زمینه جلوگیری شود.
وی در پاسخ به این سؤال که آیا تاکنون در این زمینه کسی دستگیر شده است یا خیر تصریح کرد: اگر در این زمینه موضوعی باشد اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.
 
ارزیابی عملکرد فرماندهان انتظامی در ۹ استان کشور
وی در بخش دیگری از سخنان خود در رابطه با ارزیابی عملکرد فرماندهان انتظامی در استان گفت: در این راستا ارزیابی استان‌ها را در موضوعی به نام رشد و تعالی فردی و سازمانی در نیروی انتظامی پیگیری می‌کنیم که به‌طور عمده ارزیابی شاخص‌ها و مؤلفه‌های قدرت در عوامل ناپیدا است.
وی بابیان اینکه ارزیابی تأسیسات، تجهیزات و نیروی انسانی یک بعد ارزیابی‌های صورت گرفته است افزود: سطح دانش، حرفه گرایی، بهره‌وری در سازمان، بصیرت، رعایت حقوق شهروندی، ابعاد مختلف اجرای طرح مدیریت کیفیت در نیروی انتظامی، جلوگیری از فساد و ارزیابی سلامت سازمانی، اعتماد مردم و ... از دیگر شاخص‌ها در این زمینه است.
فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران بابیان اینکه تاکنون ارزیابی ۹ استان صورت گرفته است یادآور شد: برنامه‌ریزی این است که ظرف شش ماه آینده ارزیابی بقیه استان‌ها نیز انجام شود.
 
 

دیدگاه‌ها  

#1 مصطفی 1393-08-07 11:36
رییس پلیس عزیز هنوز کلانتری ها و پاسگاه های حاشیه شهر به صورت سنتی اداره می شوند و برخورد مناسبی ندارند!
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا