یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

برای پاسخ‌گویی به سوالات اعضای شورای اسلامي شهر اليگودرز، ارسلان زارع‌فارسانی شهردار اين شهر بايد عصر روز يك‌شنبه چهارم آبان‌ماه به شورای شهر برود.
ارسلان زارع‌فارسانی شهردار اليگودرزاز چندی پیش که حرف و حدیث‌هایی در رابطه با اختلافات برخی اعضای شورای شهر اليگودرز با شهردار مطرح شد. شایعه استیضاح وی نیز قوت گرفت، اما این اختلافات توسط محمد‌نبی عسگری رییس شورای شهر تکذیب شد و آن‌ها را ساخته و پرداخته‌ي ذهن مغرضان و دشمنان آبادانی شهر عنوان نمود!
چند روزی از این گفته رییس شورا نگذشته بود که سوالاتی جهت پاسخ‌گویی شهردار مطرح شد و اینک موعد پاسخ‌گویی زارع‌فارسانی می‌باشد و قرار است عصر یک‌شنبه چهارم آبان‌ماه وی با حضور در ساختمان پارک شهر به سوالات اعضای شورا پاسخ دهد.
 هر چند نظارت و طرح سوال از شهردار حق قانونی و وظیفه‌ي اعضای شورای شهر می‌باشد و می‌تواند بسیاری از ابهامات موجود را رفع نماید، اما در حالی که تنها 4 ماه از زمان شروع فعالیت زارع‌فارسانی گذشته است، عده‌ای این اقدام شورای شهر  را غیر طبیعی و آن را ایجاد زمینه‌ای برای استیضاح شهردار تلقی می‌کنند.
آن‌چه مسلم است با عنایت به رضایت مردم الیگودرز و همچنین نگاه مثبت افکار عمومی به عملکرد زارع‌فارسانی و امیدواری شهروندان به آینده‌ي روشن مدیریت شهری، استیضاح زود‌هنگام وی غیر‌منطقی و نتیجه‌ي آن برای مردم زیان‌بار است و یقیناً  شورا نیز دچار لطمات جبران‌ناپذیری خواهد شد. با این تفاسیر، در حال حاضر، طرح استيضاح دور از انتظار است و گمان نمی‌رود اعضای این نهاد دست به این اقدام بزنند.
به هر حال، انتظار این است که شورای شهر با سعه‌ي صدر مهلت بیش‌تری به شهردار منتخب خود داده و عملکرد وی را عجولانه و با چند ماه فعالیت ملاک سنجش قرار ندهد.
 
 
منبع: کیهان الیگودرز
 
 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا