یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتظامي لرستان با اشاره به اين که امنيت مي‌بايست زيبنده محرم باشد‌، از آمادگي کامل پليس استان جهت برقراري نظم و امنيت ماه محرم امسال خبر داد.
به گزارش يافته، سردار محمد قنبري ضمن تسليت فرارسيدن ايام سوگواري سرور و سالار شهيدان حسين ابن علي‌(ع) گفت‌: با راه‌اندازي پايش تصويري در استان، از آمادگي صددرصدي پليس در برقراري نظم و امنيت مراسم ماه محرم امسال برخوردار خواهيم شد.
وي با اشاره به نقش موثر هيئات مذهبي در همراهي پليس استان اظهار داشت: اميدواريم با همراهي اين عزيزان بتوانيم ضمن تامين نظم و امنيت مطلوب‌، با برگزاري مراسم در‌خور و شان مردم با فرهنگ و عاشورايي استان باشيم.
اين مقام ارشد انتظامي خاطر‌نشان کرد‌: کنترل ترافيکي و انتظامي شهر با سنوات گذشته متفاوت است زيرا که با رصد هئيات مذهبي از طريق پايش تصويري نظم و انضباط آنان مورد سنجش و در نهايت عملکرد آن‌ها را مورد ارزيابي قرار مي‌گيرد.
قنبري با اشاره به هفته پدافند غيرعامل، تصريح کرد‌: هدف ما ارائه اقدامات غير‌عامل در لرستان است که بتوانيم پتانسيل‌هاي استان را به نمايش بگذاريم.
فرمانده انتظامي استان گفت‌: صبح امروز صبحگاه مشترکي با حضور کليه دستگاه‌هاي مرتبط با پدافند غير ‌عامل در ستاد انتظامي استان بر گزار و در ادامه اين مراسم، علي‌رغم آمادگي بالاي کارکنان‌، نسبت به برگزاري گارگاه‌هاي آموزشي اقدام و برنامه‌هاي ديگري از قبيل اردوکشي‌، رزمايش بيولوژيک‌، سايبري و ... نيز در دستور کار اين فرماندهي مي‌باشد.
 فعاليت هيأت‌هاي مذهبي لرستان توسط دوربين كنترل مي‌شود
 
منبع: پايگاه خبري پليس
 
 
 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا