یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

اخطار شهرداری بروجرد به مالکان ساختمان‌های فرسوده/ احداث قطعات جدید در آرامستان دارالسلام شهردار بروجرد با اشاره به وجود بسياري از ساختمان‌های فرسوده و قدیمی شهر گفت: شهرداری با همکاری نشریات محلی، خطرآفرین بودن این گونه ساختمان‌ها را به مالکان آن‌ها اخطار داده و خواستار رسیدگی به وضعیت آن‌ها شده است.

به گزارش روابط عمومي شهرداري بروجرد، منوچهر یوسفی افزود: در صورتی که مالکان ساختمان‌های مخروبه در این زمینه اقدامی انجام ندهند، شهرداری برای رفع خطر این گونه املاک برای عابران و همسایگان از اهرم‌های قانونی استفاده خواهد کرد.

شهردار بروجرد در ادامه با بیان این که در نظر داریم که تغییراتی در بلوارهای این شهر ایجاد کنیم، از کم‌عرض شدن بلوارهای شهر خبر داد.

یوسفی درباره علت این اقدام گفت: بالا بودن هزینه آب‌دهی به چمن‌ها موجب شده تا کم کردن عرض بلوارهای شهر در دستور کار شهرداری قرار گیرد. وی اظهار کرد: عملیات کم شدن عرض بلوار شهید آیت آغاز شده که در زیباسازی شهر هم تاثیرگذار است.

یوسفی ادامه داد: عملیات کاستن از عرض بلوار شهید آیت به سمت ترنجستان بیرجندی ادامه می‌یابد.

احداث قطعات جدید قبور در آرامستان دارالسلام

رضا روزبهاني مدیر عامل سازمان آرامستان‌هاي بروجردمدیر عامل سازمان آرامستان‌هاي بروجرد از احداث قطعات جدید قبور در آرامستان دارالسلام اين شهر بر داد.

رضا روزبهاني با اعلام خبر فوق افزود: در راستای احداث قبور جدید، دو قطعه با ظرفیت هزار و 550 قبر در ضلع غربی آرامستان دارالسلام احداث گردیده و هم اکنون در مرحله انجام دیوارچینی قرار دارد و مراحل نهایی تکمیل خود را سپری می‌کند.

وي همچنین نصب گلدان‌های جدید برای گلزار شهدا، کاشت شیر آب آتش‌نشانی برای شستشوی قبور شهدا، نصب تمثال امام خمینی‌(ره)‌، احداث دو آب‌خوری جدید و برگزاری مراسم ویژه شب‌های قدر را از دیگر اقدامات جاری سازمان آرامستان‌ها بروجرد برشمرد.

اخطار شهرداری بروجرد به مالکان ساختمان‌های فرسوده/ احداث قطعات جدید در آرامستان دارالسلام

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا