یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

هرمز نصيري مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری لرستان

رئیس شورای اسلامی شهر دورود گفت: هرمز نصیری، شهردار سابق خرم‌آباد پیشنهاد شهرداری دورود را رد کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، بهزاد میرزایی‌نیا گفت: طی 6 ماه گذشته با گزینه‌های مختلف به منظور پذیرفتن کرسی شهرداری دورود مذاکراتی داشته‌ایم و یکی از این گزینه‌ها که مورد اقبال اکثریت مطلق اعضای شورا قرار داشت، هرمز نصیری شهردار سابق شهر خرم‌آباد بود.

وی با بیان این مطلب که مذاکرات خوبی را با نصیری انجام داده‌ایم، تصریح کرد: روند مذاکرات در مراحل پایانی بود که متأسفانه صبح روز پنج‌شنبه وی در تماس تلفنی که داشت از قبول این مسوولیت عذرخواهی کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر دورود در خصوص علت نپذیرفتن مسوولیت شهرداری دورود از سوی نصیری نیز گفت: وی دلیل نپذیرفتن این سمت را دلايل شخصی بیان کرد.

میرزایی‌نیا با ابراز ناراحتی از این اتفاق، یادآور شد: بعد از شنیدن این خبر بسیار ناراحت شده‌ایم، چراکه نصیری فردی توانمند و دارای سابقه خوب کاری بود و مدت‌ها برای آوردن وی به دورود تلاش کرده بودیم.

وی ادامه داد: وی یکی از موفق‌ترین شهرداران سالیان اخیر استان لرستان بوده که پس از مرحوم علی‌محمد ساکی در خرم‌آباد نام نیکی از خود به جا گذاشته است.

رئیس شورای اسلامی شهر دورود در پایان عنوان کرد: همچنان تلاش‌ها برای انتخاب شهردار با بررسی گزینه‌های دیگر در حال انجام است و امیدواریم بتوانیم به گزینه خوب و توانمندی براي جاي‌گزيني بهرنگ دالوند شهردار پيشين برسیم.

قابل ذكر است آذرماه سال گذشته نيز شوراي اسلامي شهر ازنا هرمز نصيري را به اتفاق آرا به عنوان شهردار اين شهر برگزيدند كه وي از پذيرفتن اين سمت نيز پوزش طلبيد. نصيري پس از كنار رفتن از سمت شهرداري خرم‌آباد در سوم آذرماه 1392، از تاريخ 26 دي‌ماه همين سال توسط هوشنگ بازوند استاندار لرستان به عنوان مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری لرستان منصوب شد.

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا