یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مجيد كيان‌پور معاون امور عمراني استاندار لرستان

معاون امور عمراني استاندار لرستان گفت: به منظور سامان‌دهی وضعیت ورودی شهر خرم‌آباد باید تیمی شامل فرماندار به عنوان مسوول شهر، شهردار به عنوان مسوول اجرایی و دادستان تشکیل شود و به کمک نیروی انتظامی به صورت جدی و براساس قانون با متخلفان و کسانی که اقدام به ساخت دکه یا مغازه در مسیر رودخانه کرگانه کرده‌اند، برخورد کنند و نسبت به جمع‌آوری هر چه سریع‌تر این دکه‌ها اقدامات لازم را انجام دهند.

به گزارش روابط عمومي استانداري، مجید کیان‌پور در جلسه ساماندهی رودخانه خرم‌آباد افزود: در گذشته نسبت به عملکرد مدیران کل، بازرسی‌هايی صورت می‌گرفت که در صورت تخلف از قانون و عدم انجام صحیح و به موقع امور توسط مدیر، برخورد قانونی صورت می‌گرفت و در مواردی مدیرکل به حبس محکوم می‌شد، اما در حال حاضر حاشیه‌ي امنی برای مدیران و پرسنل ایجاد شده است و بدین منظور در نظر داریم، کم‌کاری و کوتاهی صورت گرفته از طرف مدیران را به دادستان گزارش دهیم، تا با آنان برخورد لازم صورت گیرد.

این مقام مسوول اظهار داشت: برگزاری جلسات به منظور تعیین وظایف قانونی دستگاه‌ها است و هیچ سازمانی حق ندارد، به صورت غیرمجاز و خودجوش اقدامی انجام دهد.

کیان‌پور افزود: اجرای قانون برای همگان یکسان است و استثنایی وجود ندارد، شهرداری موظف است، طبق ماده 55 عمل کند و دکه‌های موجود در مسیر تقاطع کرگانه به منطقه کمالوند را تخریب و جمع‌آوری کند.

وی ادامه داد: هرمز نصیری مدیر شورای عمرانی و فرماندار خرم‌آباد باید به صورت هماهنگ عمل کنند و اقدامات لازم در خصوص جمع‌آوری دکه‌های واقع در منطقه کرگانه و میدان امام حسین(ع) طبق برنامه‌ریزی‌های از پیش تعیین شده و به کمک نیروی انتظامی انجام گیرد.

معاونت عمرانی بیان داشت: همچنین جلساتی به صورت هفتگی در فرمانداری تشکیل شود، تا روند اجرای دستورات بررسی و نتایج عملکرد به معاونت عمرانی به منظور پی‌گیری ارسال شود.

كم‌كاري و تقصير مديران لرستان از طريق دادستان پي گيري مي‌شود/ جمع‌آوری دكه‌هاي پل كرگانه

تصوير پل كرگانه - ورودي شهر خرم‌آباد

 

 

 

دیدگاه‌ها  

#1 والي 1393-04-19 09:07
پس عزيزاني كه مواد ! مورد نياز خود رو از اين دكه ها تامين ميكردند چكار كنند ؟!!!
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا