یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

برخورد با متخلفان و معتادان خرم‌آباد در قالب طرح ارتقاء امنيت اجتماعيفرمانده انتظامي شهرستان خرم‌آباد لرستان معتادان را عامل اصلي سرقت‌هاي خرد دانست و گفت‌: طرح ارتقاء امنيت اجتماعي در راستاي تدابير فرمانده انتظامي استان و درخواست‌هاي مردمي به صورت مستمر با هدف افزايش احساس امنيت و ايجاد ناامني براي متخلفان در شهرستان خرم‌آباد اجرا مي‌شود.

به گزارش پايگاه خبري پليس، سرهنگ حسين نجفي اظهار داشت‌: با اجراي مستمر طرح ارتقاء امنيت اجتماعي با اخلال‌گران نظم و امنيت عمومي و افرادي که بخواهند با نيات مجرمانه به آرامش شهروندان خدشه وارد کنند برخورد قاطع و قانوني مي‌شود.

سرهنگ حسين نجفي فرمانده انتظامي شهرستان خرم‌آباد - يافته

فرمانده انتظامي شهرستان خرم‌آباد افزود: در راستاي پيش‌گيري از سرقت و كاهش جرايم با راه‌اندازي گشت‌هاي ويژه مبارزه با سرقت و اجراي طرح جمع‌آوري معتادان تابلو و پرخطر روز گذشته 12 معتاد و مظنون دستگير و به كمپ‌هاي ترك اعتياد معرفي شدند‌.

وي با اشاره به نقش اقشار مختلف جامعه به خصوص خانواده‌ها در پيش‌گيري از اعتياد به مواد مخدر خاطر‌نشان كرد‌: اكثريت جرايم خرد خصوصاً سرقت‌ها توسط معتادان انجام مي‌شود.

نجفي با بيان اين كه در اجراي اين طرح 9 دستگاه خودرو و 18 دستگاه موتورسيكلت مزاحم نيز توقيف شد‌، گفت‌: با به كار‌گيري كليه توان و امكانات و اجراي طرح‌، دستگيري و شناسايي سارقان‌، جمع‌آوري معتادان و حضور در اماكن تفريحي و زيارتي با همكاري مردم تلاش خواهيم كرد كه تابستاني با كم‌ترين جرم و سرقت داشته باشيم‌.

اين مقام انتظامي بيان داشت‌: در راستاي تدابير فرمانده انتظامي استان‌، درخواست‌هاي مردمي و برآوردهاي اجتماعي صورت گرفته اجراي اين طرح به شکل مستمر از سوي اين فرماندهي در حوزه کلانتري‌هاي مختلف با همکاري پليس‌هاي تخصصي پس از شناسايي نقاط جرم‌خيز و آلوده انجام خواهد پذيرفت.

وي از شهروندان خواست‌: خود مراقبتي را به فرزندان خود آموزش دهند و با آموزش مهارت‌هاي اجتماعي و مهارت‌هاي خود مراقبتي زمينه اعتياد را از فرزندان خود سلب نمايند.

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا