یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

محسن اقبالي رئيس شوراي اسلامي شهر خرم‌آبادرئیس شورای اسلامی شهر خرم‎آباد گفت: روند پاسخ‎گویی شهردار به سوالات اعضای شورای شهر ادامه دارد.

به گزارش ايسنا، با اشاره به جلسه روز چهارشنبه اعضای شورا با شهردار خرم‎آباد، تصریح کرد: در این جلسه آقای مهرابی به 3 سوال پاسخ داد و باید به بقیه سوال‎ها نیز به مرور زمان پاسخ دهد.

وی درباره این که اعضای شورا از پاسخ‎های شهردار راضی شده‎اند یا نه، افزود: فعلاً در این زمینه چیزی مشخص نيست اما قرار شده بعد از این که به همه سوال‎ها پاسخ داده شود، شورا نظرش را اعلام مي‌کند.

اقبالی با اشاره به این که 23 سوال از شهردار پرسیده خواهد شد، ادامه داد: این سوال‎ها را 9 نفر از مجموع 13 عضو شورا پرسیده‎اند که باید به 20 سوال دیگر هم طی روزهای آینده پاسخ داده شود.

رئیس شورای اسلامی شهر خرم‎آباد در خصوص عملکرد شهردار، تأکید کرد: در بعضی جاها ایرادهایی به کار وی وارد است اما در جاهایی نیز عملکرد مهرابی خیلی خوب بوده است.

 

 

 

 

دیدگاه‌ها  

#1 شهروند خرم ابادی . ر 1393-04-12 15:23
با سلام جناب ریس شورا مگر مردمی که شما را انتخاب کرده اند نامحرمند چرا ایرادات وموفقیتهای شهردار را در طول این 4 ماه به شهروندان اعلام نمی نمایید تا مردم نیز در جریان امور قرار گیرند لطفا اگر مسئله خدایی نکرده در جهت منافع شخصی و یا باندی نیست صادقانه مردم رانیز مطلع فرمایید.
نقل قول کردن
#2 میلاد ولی زاده 1393-04-13 20:29
همان طوری که شهردار قبل با تمام خدمتی که به این شهر کرد رو برکنار کردید حالا لطف کنید اول شفاف بگید این سوالات چی هستن و در چه حوضه ای بعد جوابای آقای شهردار و در پایان تصمیم خودتون و نظر مردم شریف خردم آباد که بهترین . بالاترین قاضی میتونن باشن.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا