یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

جانشين فرمانده انتظامي ايران معرفي شد/ مراسم معارفه اشتري و توديع رادان برگزار گرديدتودیع و معارفه جانشینان سابق و جدید فرمانده ناجا صبح امروز و با حضور فرماندهان نیروی انتظامی کشور برگزار شد.

به گزارش يافته به نقل از پايگاه خبري پليس، صبح امروز مراسم تودیع و معارفه جانشینان سابق و جدید فرمانده نیروی انتظامی کشور با حضور مسوولان ناجا برگزار شد.

در این مراسم سردار "اسماعیل احمدی‌مقدم" فرمانده نیروی انتظامی کشور و فرمانده پلیس‌های تخصصی نیروی انتظامی حضور داشتند تا از زحمات سردار "احمدرضا رادان" به عنوان جانشین سابق ناجا طي 6 سال گذشته تقدیر و وی را تودیع کنند.

همچنین در این مراسم سردار "حسين اشتری" به عنوان جانشین جدید فرمانده ناجا انتخاب شده و جای‌گزین سردار رادان در سمت جانشین فرمانده نیروی انتظامی شد.

سردار حسين اشتري طي مدت 9 سال، به عنوان رئيس پليس اطلاعات و امنيت عمومي ناجا مشغول به خدمت بود که اين پليس مسووليت اداره نظارت بر اماکن عمومي، مهاجرت و گذرنامه و پليس ديپلماتيک را بر عهده دارد.

وي در طول 8 سال دفاع مقدس حضور فعال داشت و پس از اتمام جنگ تحميلي نيز در سپاه پاسداران انقلاب اسلامي مشغول به خدمت بود.

اشتري هم‌اکنون در حال تهيه رساله دکتري در رشته مديريت فرهنگي است و از هفتم خرداد‌ماه سال جاري به عنوان جانشين فرمانده نيروي انتظامي مشغول خدمت شد.

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا