یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

سرهنگ حسين نجفي فرمانده انتظامي شهرستان خرم‌آباد - يافتهرييس كل دادگستري استان لرستان و دادستان شهرستان خرم‌آباد از تلاش مجموعه انتظامي شهرستان خرم‌آباد در كاهش جرايم خصوصآ سرقت تقدير كردند.

به گزارش پايگاه خبري پليس، رييس كل دادگستري استان لرستان در جلسه تعاملي با فرمانده انتظامي شهرستان خرم‌آباد ضمن قدرداني از عملكرد نيروي انتظامي استان لرستان خصوصاً فرماندهي انتظامي شهرستان خرم‌آّباد در پيش‌گيري از جرايم و برقراري امنيت در شهرستان تصريح کرد‌: وظيفه همه ما برخورد قانوني با مجرمان است و در راستاي پيش‌برد اهداف و امنيت مطلوب و خدمت‌رساني هر چه بيش‌تر به مردم همكاري همه جانبه خود را با پليس شهرستان و استان اعلام مي‌نمايم‌.

وي با بيان اين كه استان لرستان يکي از استان‌هاي امن کشور است و اين امنيت و آرامش مطلوب در نتيجه تلاش شبانه‌روزي و بي‌وقفه ماموران انتظامي استان تحقق يافته است‌، خاطر‌نشان كرد‌: اخيراً شاهد تحولات خوبي در بحث كاهش جرايم خصوصاً سرقت در سطح شهر خرم‌آباد مي‌باشيم كه نشانگر تلاش و برنامه‌ريزي خوب فرمانده انتظامي اين شهرستان مي‌باشد.

جعفر بدري - رييس كل دادگستري لرستان - يافتهبدري در ادامه با اشاره به اين كه تلاش‌هاي پليس بر هيچ‌کس پوشيده نيست و حاصل اين تلاش برقراري امنيت پايدار در شهرستان است‌، گفت‌: دستگاه قضايي نيز در اين خصوص با تمام توان از پليس حمايت خواهد کرد.

رييس کل دادگستري استان لرستان در خاتمه اظهار داشت‌: پليس چشم و گوش و بازوي توانمند دستگاه قضايي است و با حضور سريع و به موقع خود در صحنه‌ها مي‌تواند اقتدار خود را در جامعه نشان دهد و اين اثر حضور به موقع پليس حتي از حکم قضات هم بالاتر است.

رازاني دادستان شهرستان خرم‌آباد نيز در اين جلسه با ابراز رضايت از عملكرد مجموعه فرماندهي انتظامي شهرستان خرم‌آباد افزود‌: تقويت و افزايش گشت‌هاي انتظامي‌، برخورد قاطع و قانوني با مجرمان‌، تلاش و كوشش شبانه‌روزي پليس شهرستان خرم‌آباد در راستاي تامين نظم و امنيت و كاهش چشم‌گير سرقت در سطح شهرستان خرم‌آباد نشانگر تحول خوب و مثمر ثمر در سطح فرماندهي انتظامي شهرستان خرم‌آباد مي‌باشد‌.

سعيد رازاني- دادستان عمومي و انقلاب خرم‌آباد - يافتهدادستان شهرستان خرم‌آباد‌، با اشاره به اين که نيروي انتظامي و دستگاه قضايي مکمل يک‌ديگر هستند‌، بيان داشت‌: تفاهم و تعامل ميان نيروي انتظامي و دستگاه قضايي موجب استحكام‌، حفظ و ارتقاء امنيت اجتماعي در جامعه شده است.

"سعيد رازاني" عملكرد پليس "خرم آباد" را در قياس با سال‌هاي قبل مثبت و رو به پيشرفت ارزيابي كرد و گفت‌: پليس با تلاش‌هاي شبانه‌روزي و صادقانه خود توانسته امنيت مطلوب و شايسته‌اي را در منطقه ايجاد كند.

وي با اشاره به كاهش چشم‌گير مشكلات قضايي و انتظامي در سطح شهرستان خرم‌آباد، اظهار داشت‌: تعامل دستگاه قضايي و نيروي انتظامي سازنده و در مسير ارائه خدمات شايسته به مردم و تامين آسايس و آرامش آنان است.

فرمانده انتظامي شهرستان خرم‌آباد نيز در ادامه اين نشست تعامل دستگاه قضايي و انتظامي را باعث افزايش امنيت جامعه دانست و افزود‌: هرچه دستگاه قضايي و نيروي انتظامي با هم تعامل و هماهنگي بيشتر داشته باشند فضا براي مجرمين تنگ‌تر شده و مردم احساس امنيت و رضايت بيشتري خواهند داشت.

سرهنگ "حسين نجفي" از تعامل و همکاري خوب دستگاه قضايي با نيروي انتظامي شهرستان قدر‌داني و با تاكيد بر همكاري و تعامل بيش‌تر و بهتر نيروي انتظامي به عنوان ضابط قضايي با دادگستري‌، گفت‌: تعامل اين دو دستگاه اعتماد عمومي را نيز به همراه خواهد داشت.

اين مقام انتظامي در ادامه‌، تقويت و افزايش گشت‌هاي انتظامي‌، راه‌اندازي تيم هاي آشكار و پنهان مبارزه با سرقت‌، شناسايي و كنترل مجرمان سابقه‌دار خصوصآ سارقان‌، اجراي طرح‌هاي پاك‌سازي محلات آلوده به موادمخدر‌، برخورد قاطع با خرده‌فروشان مواد مخدر را از بزنامه‌هاي مهم اين فرماندهي برشمرد‌.

وي با بيان اين كه در راستاي تدابير فرمانده انتظامي استان با اجرايي كردن برنامه‌هاي فوق با به كارگيري تمامي توان و امكانات در جهت تامين نظم و امنيت مردم و خدمت رساني بي‌منت به آنان از هيج تلاشي دريغ نخواهيم كرد‌، حضور چشمگير گشت‌هاي انتظامي در اماكن تفزيحي و تفرجگاه‌ها را از ديگر برنامه‌ها عنوان كرد.

قابل ذكر است سرهنگ حسين نجفي از 17 مهمرماه 1392 به عنوان فرمانده انتظامي خرم‌آباد معرفي شده و ظرف حدود 7 ماهي كه در اتن منصب حضور داشته است با ارائه برنامه‌هاي جديد از جمله گشت‌هاي شبانه‌روزي پليس موتورسوار در نقاط مختلف مركز استان، باعث ايجاد آرامش و امنيت در خرم‌آباد شده است.

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا