یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

ميزان جرائم در لرستان 36 درصد كاهش يافته است/ ايجاد پاسگاه در ماسورسردار "محمد قنبري" فرمانده انتظامي استان لرستان در ديدار با "محسن اقبالي" رييس شوراي اسلامي شهر خرم‌آباد به بحث و بررسي در خصوص نحوه‌ي همكاري دوجانبه پرداختند.

به گزارش يافته به نقل از روابط عمومي شوراي شهر خرم‌آباد، در اين جلسه كه در آن سرهنگ "قدرت‌الله دالوند" رييس پليس آگاهي لرستان، سرهنگ "امير الماسيان" رئيس پليس اطلاعات و امنيت عمومي لرستان، سرهنگ "حسين نجفي" فرمانده نيروي انتظامي شهرستان خرم‌آباد و "جافر وفايي" عضو شوراي اسلامي شهر خرم‌آباد نيز حضور داشتند‌، طرفين به بيان نقطه نظرات و ديدگاه‌هاي خود پرداخته و آمادگي دوسويه جهت تعامل بيش‌تر را اعلام نمودند‌.

رئيس شوراي اسلامي شهر خرم‌آباد اظهار داشت: منطقه ماسور به شهر خرم‌آباد الحاق شده است و فاقد يك پاسگاه مي‌باشد، احداث و حضور نيروي انتظامي در آن منطقه را الزامي و مهم برشمرد‌.

اقبالي در اين خصوص، همكاري ويژه‌ي نيروي انتظامي استان را تقاضا كرد‌.

ديگر عضو شوراي اسلامي شهر نيز ضمن تشكر از زحمات نيروي انتظامي لرستان در برقراري نظم و امنيت‌، احداث يك پاسگاه در منطقه ماسور را ضروري دانست و گفت‌: حضور چند مأمور نيروي انتظامي در آن منطقه مي‌تواند از بروز بسياري از اتفاقات جلوگيري نمايد‌.

وفايي در ادامه جهت رفاه حال شهروندان به خصوص در پارك‌هاي سطح شهر، پيشنهاداتي ارائه نمود‌.

فرمانده انتظامي استان لرستان نيز طي سخناني امنيت در اين استان را كم‌نظير اعلام كرد و اظهار داشت‌: به گواه آمار و اطلاعات، طي يك سال گذشته لرستان با كاهش 36 درصدي جرايم مواجه شده كه بسيار رضايت‌بخش و به نوعي كم‌نظير است‌.

سردار قنبري در خصوص احداث پاسگاه در منطقه ماسور نيز بيان كرد‌: علي‌رغم محدوديت در بخش نيرو، به احترام شهروندان منطقه ماسور و ملاقات شما در سال‌روز آزادسازي خرم‌شهر، اين قول را مي‌دهم در صورتي كه شهرداري يك دستگاه كانكس در منطقه ماسور احداث كند‌، تامين نيرو‌، خودرو و كليه‌ي امكانات را ما تهيه مي‌نماييم‌.

وي در ادامه تصريح كرد‌: در بحث سد معبر نيز نيروي انتظامي اين آمادگي را دارد كه در مواقع لازم با شهرداري همكاري كند‌.

فرماندهي نيروي انتظامي استان در انتها برگزاري نشست‌هاي فصلي بين شهردار‌، اعضاي شوراي اسلامي شهر و مسوولان نيروي انتظامي را مفيد و مثبت ارزيابي كرد و گفت: تعامل بيش‌تر ما مي‌تواند رضايت بيش‌تر شهروندان را در پي داشته باشد.

ميزان جرائم در لرستان 36 درصد كاهش يافته است/ ايجاد پاسگاه در ماسور

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا