یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

محمد فتحي‌بيرانوند معاون برنامه‌ريزي و توسعه شهرداري خرم‌آباد - يافتهبا تعيين اعضاي شوراي پژوهشي و صدور احكام آنان توسط "محمد مهرابي" شهردار خرم‌آباد، اولين جلسه شوراي پژوهشي در شهرداري خرم‌آباد برگزار شد‌.

به گزارش روابط عمومي شهرداري، در اين جلسه ابتدا معاون برنامه‌ريزي و توسعه شهرداري و عضو اين شورا طي سخناني به تشريح اهداف و برنامه‌هاي شهرداري خرم‌آباد در اين زمينه پرداخت و گفت: در جهان امروز كه به دليل استقرار تكنولوژي وارتباطات نوين تغييرات گسترده‌اي در نوع وعرضه خدمات در حال وقوع است، حركت به سمت ارتقاء و تنوع اين خدمات، متناسب با سليقه جامعه هدف امري ضروري و گريز‌ناپذير است.

دكتر "محمد فتحي‌بيرانوند" تصريح كرد: به دليل تعدد وظايف در شهرداري و اين كه خدمات ارايه شده بايستي در بستر شهر به عنوان يك پديده پيچيده و چند وجهي ارايه شود‌، انجام مطلوب اين خدمات جز در سايه علمي و تخصصي كردن امور ميسر نيست.

شهردار خرم‌آباد نيز با تبيين روند فعاليت‌هاي شهرداري از بدو تاسيس تا كنون گفت: متاسفانه در طول اين دوران متمادي فعاليت‌هاي شهرداري صرفاً معطوف به برخي فعاليت‌هاي روز‌مره و غير‌تخصصي بوده و به همين دليل هيچ‌گونه تعييري در اين ساختار صورت نگرفته است.

"محمد مهرابي" تصريح كرد: بايستي از توان علمي و تخصصي صاحبان خرد و انديشه به تدريج در جهت علمي كردن فعاليت‌ها و برنامه‌هاي شهرداري كه گريزي از آن متصور نيست حركت كرد.

وي نقش شوراي پژوهشي شهرداري را به مثابه اطاق فكر شهرداري عنوان كرد و افزود‌: بر اساس تصميماتي كه اين شورا اتخاذ خواهد كرد در آينده شاهد تحولات وسيعي در همه حوزه‌ها خواهيم بود.

شهرداري خرم‌آباد تهيه برنامه 20 ساله شهرداري‌، طرح ايجاد درآمدهاي پايدار و تحول در ساختار عملكردي شهرداري را از جمله برنامه‌هاي در دست اقدام شهرداري اعلام كرد‌.

در ادامه مهندس مسعود مختاري‌، دكتر بهروز پروانه‌، دكتر سعيد غلام‌رضايي‌، مهندس محمد جايدري و مهندس هوشيار محمدي از ديگر اعضاي شوراي پژوهشي و مدعوين جلسه، هر كدام نظرات خود را بيان كردند‌.

 

 

 

دیدگاه‌ها  

#1 خالی بند 1393-03-03 23:58
همین کارا رو می کنین که ...
آخه کسی نیست بگه که ... که رشته اش جغرافیاست(ژئومو رفولوژی) میخواد چیکار کنه؟!
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا