یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رستم كوشكي رییس کمیسیون خدمات شهری و نایب رییس شورای اسلامی شهر خرم‌آبادرییس کمیسیون خدمات شهری و نایب رییس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد از افزایش 35 درصدی نرخ کرایه تاکسی در اين شهر خبر دادند.

به گزارش يافته به نقل از روابط عمومي شوراي شهر خرم‌آباد، "رستم کوشکی" با بیان این که در خصوص افزایش نرخ کرایه تاکسی 8 جلسه با افراد متخصص در زمینه حمل و نقل داشته‌ایم بیان کرد‌: پس از بررسی های فراوان و استفاده از نقطه نظرات کارشناسان مختلف، افزایش 35 درصدی نرخ کرایه تاکسی هر مسیر از 250 تومان به 350 تومان به تصویب رساندیم‌.

وي در ادامه افزود‌: یکی از بزرگ‌ترین مشکلات سازمان تاکسی‌رانی خرم‌آباد تفاوت‌های فاحش جمعیت روز و شب در شهر خرم‌آباد است‌.

كوشكي خاطر‌نشان ساخت‌: جمعیت خرم‌آباد در روز حدود 150 تا  180 هزار نفر بیش‌تر از شب است و اکثر افرادي که از حاشیه به خرم‌آباد می‌آیند با خودروهای شخصی اقدام به جابه‌جایی مسافرین می‌کنند که همین امر باعث اختلال در سیستم حمل و نقل شهری می‌شود‌.

رییس کمیسیون خدمات شهری و نایب رییس شورای شهر اظهار داشت‌: متاسفانه به دلیل منابع مالی محدود سازمان تاکسی‌رانی، این امکان در حال حاضر وجود ندارد که سیستم آی‌تی جهت نظارت دقیق بر تاکسی‌های سطح شهر ایجاد شود.

همچنين مدیر عامل سازمان تاکسی‌رانی خرم‌آباد نیز مهم‌ترین مشکل را در بحث حمل و نقل شهری‌، مسافرکش‌های شخصی برشمرد و گفت‌: متاسفانه شهروندان نیز همکاری لازم را با سازمان تاکسی‌رانی ندارند و تمایل به استفاده از تاکسی‌های شناسنامه‌داری که سازمان بر آنها نظارت دارد ندارند‌.

"حبیب‌الله احمدی" نبود خط ویژه و محدودیت ترافیکی در شهر خرم‌آباد را از دیگر مشکلات زیرساختی در سیستم حمل و نقل شهری قلمداد كرد و گفت: اصحاب رسانه با فرهنگ‌سازی مردم را جهت استفاده از تاکسی ترغیب و تشویق نمایند‌.

وي در خصوص افزایش نرخ کرایه تاکسی اعلام کرد‌: با برگزاری جلسات متعدد و استفاده از نظرات کارشناسان و بر اساس محدوده‌ی ترافیکی و فاصله زمانی تصمیم به افزایش نرخ کرایه تاکسی تا 35 درصد گرفته شد که از روز شنبه 20 اردیبهشت قابل اجرا است‌.

احمدي با بيان این که شهروندان در صورت مشاهده تخلف می‌توانند با شماره‌های 3243204 تماس حاصل نمایند ابراز داشت‌: هر کدام از شهروندان در صورت بروز تخلف از جانب رانندگان می‌توانند با شماره‌ی اعلام شده‌، تماس گرفته و یا از طریق مامورین گشت سیار سازمان که در میادین اصلی شهر مستقر هستند‌، شکایت خود را منتقل نمایند.

دیدگاه‌ها  

#1 حیدر 1394-07-12 15:31
نرخ کرایه سرویس مدارس تاکسی ومینی بوس راهماهنگ باراهنمایی ورانندگی ومدارس ونواحی وشهرداری شورای شهرکارشناسی شده اعلام ونگذاریدرانندگا ن سرخودنرخ تعیین کنند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا