یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

شاهین احمدی دبیر کمیته هنری کمیسیون فرهنگی اجتماعی کشور - یافته

دبیر کمیته هنری مجمع مشورتی روسای کمیسیون‎های فرهنگی اجتماعی شوراهای اسلامی کلان‎شهرها و مراکز استان منصوب شد.

به گزارش یافته، طی حکمی از سوی رئیس کمیته هنری مجمع مشورتی روسای کمیسیون‎های فرهنگی اجتماعی شوراهای اسلامی کلان‎شهرها و مراکز استان‎های کشور ، " شاهین احمدی" به‎عنوان دبیر این کمیته منصوب شد.

 

احمدی متولد سال 1362 در خرم‎آباد است. او دانش‎آموخته کارشناسی ارشد برنامه‎ریزی فرهنگی می‎باشد و سوابقی از جمله مشاور فرهنگی مطبوعاتی شهردار خرم‎آباد، عضویت در کمیسیون‎های فرهنگی-اجتماعی ، خدمات شهری و بودجه شورای اسلامی شهر خرم‎آباد ، عضویت در شورای پژوهشی شهرداری خرم‎آباد ، مشاور رئیس جهاد دانشگاهی استان لرستان و سوابق فرهنگی اجتماعی بسیاری را در کارنامه خود دارد.

مجمع مشورتی روسای کمیسیون‎های فرهنگی اجتماعی شوراهای اسلامی کلان‎شهرها و مراکز استان، یک کمیسیون تخصصی برای همکاری و هم‎فکری روسای کمیسیون‎های فرهنگی شوراهای اسلامی شهرهای مراکز استان و کلان‎شهرهای کشور می‎باشد که انتقال تجارب و توانمندی‌ها، اشتراک مساعی و هم‌اندیشی در خصوص مسائل مشترک فرهنگی و اجتماعی، بهره‌گیری از ظرفیت و توان‎مندی شوراهای اسلامی کلان‎شهرها و مراکز استان‎ها و ارتقاء فرهنگی و اجتماعی، تحقق منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه مباحث فرهنگی، ارتقاء نگاه شوراها به مسائل فرهنگی و اجتماعی و بالابردن ضریب حساسیت شوراها و شهرداری‎ها در زمینه مسائل فرهنگی، برنامه محور شدن و قاعده‌مند شدن فعالیت‎های شهرداری‌ها در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی، تلاش و برنامه‌ریزی برای افزایش بودجه‌ها واعتبارات حوزه فرهنگی و اجتماعی را در سر لوحه کار خود دارد.

دیدگاه‌ها  

#1 ابوذربابایی زاده 1393-02-10 17:35
با سلام
انصافا آقای احمدی لیاقت این پیشرفت را دارند ، هرچند جایگاه ایشان در صورت عنایت خدا و پشتکار خودشان به مراتب بالاتر از این است .بهرحال تبرک می گویم به دوست عزیز و بزرگوار شاهین احمدی تبریک می گویم
نقل قول کردن
#2 رایان 1393-02-11 08:32
آقا شاهین احمدی،تبریکات صمیمانه من و رایان رو پذیرا باشید... به امید موفقیت های بیشتر و بیشتر
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا