یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

 

نایب‌رییس شورای اسلامی شهر خرم‎آباد گفت: انتخاب شعار " خرم آباد شهر مهربانی‎ها" با اخلاق مردم این دیار و با روند توسعه فرهنگی این شهر کاملاً سنخیت داشت.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر خرم‌آباد، رستم کوشکی که عصر دوشنبه در هفتادمین نشست انجمن دانش آموختگان خرم‎آباد سخن می‎گفت، افزود: انتخاب این شعار بیان کننده واقعیت‌های فرهنگی این مرزوبوم است و نماد حقیقی خلق و خوی ماست به همین دلیل اکثریت قاطع اعضای شورای شهر با این شعار و نام‎گذاری شهر خرم‎آباد به این اسم کاملاً موافق بودند.

وی اظهار داشت: همان‎طور که اعضای انجمن دانش‎آموختگان با جدیت و پشتکار و نشست‎های علمی و تخصصی موفق به تعیین همچین نامی برای شهر خرم‎آباد شدند‎، بی‎شک اگر این تلاش‎ها با همین صمیمیت و جدیت ادامه داشته باشد،  تفکرات و ایده‎ها اثر و ثمر خواهد داشت.

کوشکی تصریح کرد: شورای اسلامی شهر همواره از ایده‎ها و پیشنهادات سازنده و افکار همه آحاد بویژه نخبگان و دانش آموختگان و دانشگاهیان استقبال نموده و خواهد نمود و از همه عزیزان می‎خواهیم که پیشنهادات و تفکرات نوئی به ما ارائه بدهند تا ما هم برای عملی کردن آنها تلاش کنیم.

شایان ذکر است که نوروز امسال شهر خرم‎آباد با نام " شهر سخاوت و مهربانی" از سوی شورای اسلامی این شهر نام‎گذاری شد که بطور گسترده ای در تبلیغات و خدمات فرهنگی نوروزی در مرکز استان بکار گرفته شد و مورد استقبال مردم و کارشناسان قرار گرفت.

انجمن دانش آموختگان خرم‌آباد - یافته

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا