یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

دیدار آقامحمدی نماينده مردم خرم‎آباد و دوره چگنی در مجلس شوراي اسلامي با اعضاي شوراي اسلامي شهر خرم‎آباد- یافته

محسن اقبالي رييس شوراي اسلامي شهر خرم‎آباد: خدماتي كه در سطح شهر به شهروندان خرم آبادي ارائه مي شود در حد شان و منزلت شهروندان نيست، بايد بيشتر تلاش كنيم تا بتوانيم به مطالبات مردم به نحو شايسته اي پاسخ دهيم .

به گزارش یافته به نقل از روابط عمومي شوراي اسلامي شهر خرم آباد، "محسن اقبالي " در دیدار آقامحمدی نماينده مردم خرم‎آباد و دوره چگنی در مجلس شوراي اسلامي با اعضاي شوراي اسلامي شهر خرم‎آباد، عنوان كرد : جذب سرمايه‎گذار و فراهم نمودن شرايط مساعد براي وي مي‎تواند خرم آباد و لرستان را با سرعت بيشتري به سمت توسعه به حركت درآورد.

در این ديدار صميمي كه در سالن جلسات شوراي اسلامي شهر خرم‎آباد برگزار شد، چند تن از اعضاي شوراي اسلامي شهر نیز در خصوص مشكلات شهر و شهروندان به ارائه توضيحاتي پرداختند .

محسن اقبالي رييس شوراي اسلامي شهر خرم آباد ، تعامل و ديدار با نمايندگان مجلس را به فال نيك گرفت و گفت : برگزاري اين‎چنين جلساتي مي‎تواند به روند رو به رشد و آباداني شهر كمك شايان توجهي نمايد.

وي در ادامه از وضعيت بي كيفيت آسفالت خيابان ها ابراز گله كرد و راه برون رفت از اين معضل را دريافت قير يارانه‎اي برشمرد.

اقبالي در قسمت‎هاي ديگري از سخنان خود به مشكل بي‎كاري، كمبود اعتبارات مالي جهت تعريض خيابان‎هاي انقلاب و حافظ، آزادسازي حريم قلعه فلك‎الافلاك، كمبود امكانات ورزشي، تعطيلي و يا نيمه تعطيل بودن كارخانه‎هاي شهرستان خرم‎آباد و استان لرستان اشاره و از ابراهيم آقامحمدي تقاضاي پيگيري ويژه و مرتفع نمودن موارد فوق را داشت.

 

مجوز دو کارخانه برای شهر خرم‌آباد صادر شده است

 

ابراهیم آقامحمدی عصر در جمع اعضای شورای اسلامی شهر خرم‌آباد گفت: مجوز ساخت کارخانه اوره آمونیاک در خرم‎آباد  صادر و حداکثر تا سه سال آینده به بهره‌برداری کامل می‌رسد. علاوه بر کارخانه اوره آمونیاک، مجوز ساخت یک کارخانه دیگر نیز صادر شده است.

وی افزود: برای حل مشکل بیکاری در لرستان باید به دنبال جذب سرمایه‌گذار باشیم که استاندار جدید لرستان در این زمینه به خوبی تلاش می‌کند.

آقامحمدی با بیان مشکلات اخذ مجوز قانونی برای ایجاد کارخانه در لرستان یاد‌آور شد: متاسفانه برای مجوز یک کارخانه در لرستان باید هفت خان رستم را طی کنیم، زیرا در برخی موارد سرپیچی‌های زیر دستان و مسئولان پایین از فرمان افرادی مانند وزیر وجود دارد.

نماينده مردم خرم‎آباد در مجلس شوراي اسلامي عنوان کرد:  باید از همه بضاعت‎های  استان برای اشتغال‎زایی استفاده کنیم و ایجاد کارخانه به تنهایی جوابگوی رفع معضل بیکاری نیست.

وی ادامه داد: متاسفانه امروز برخی از کارخانه‌های لرستان مانند پارسیلون بلاتکلیف هستند، به‎گونه‌ای که معلوم نیست که صاحب دارند یا نه لذا باید تکلیف این گونه افراد مشخص شود و در صورت توانایی نداشتن اداره کارخانه به شخص دیگری واگذار شود.

نماینده مردم خرم‌آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: همیشه زیرساخت‌های استان لرستان مانند راه، آزاد راه، راه آهن و ... فراهم نبوده است که این‌ها خود در جذب سرمایه‌گذار و رفع مشکل بیکاری تاثیرگذار بوده‌اند.

آقامحمدی با اشاره به ‎‎توسعه فرودگاه خرم‌آباد و استقبال مردم از پروازها اظهار کرد: اگر زیرساخت‌های لرستان فراهم شود می‌تواند در توسعه این استان تاثیر زیادی داشته باشد .

وی تصریح کرد: متاسفانه به شکل جدی به مشکلات لرستان رسیدگی نمی‎شود.

وی یاد‌آور شد: 135 کشته در طول سال در جاده خرم‌آباد به اندیمشک اتفاق می‌افتد این در حالی است که چند بار این مسئله را به مسئولان کشوری تذکر داده‌ایم، اما متاسفانه با بی‌توجهی روبرو شده‌ایم.

 

در دیدار آقامحمدی نماينده مردم خرم‎آباد و دوره چگنی در مجلس شوراي اسلامي با اعضاي شوراي اسلامي شهر خرم‎آباد- یافته

 

در دیدار آقامحمدی نماينده مردم خرم‎آباد و دوره چگنی در مجلس شوراي اسلامي با اعضاي شوراي اسلامي شهر خرم‎آباد- یافته

در دیدار آقامحمدی نماينده مردم خرم‎آباد و دوره چگنی در مجلس شوراي اسلامي با اعضاي شوراي اسلامي شهر خرم‎آباد- یافته

 

خبر: رضا طولابی/ روابط عمومی شورای اسلامی شهر خرم آباد

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا