یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

قطع درختان خرم‌آباد توسط برج سازها - يافته

شهردار مركز استان گفت: قطع درختان خرم‌آباد مصيبتي ايجاد كرده و لازم مي‌دانم به اين خاطر از شهروندان عذرخواهي نمايم.

به گزارش يافته، "محمد مهرابي" در نشست خبري با اصحاب رسانه كه در هتل شهرداري برگزار شد، با بيان اين كه در زمينه قطع درختان از كاركنان شهرداري توضيح خواسته‌ام، گفت: مدير واحد مربوط به اين كار ناشايست را به بازرسي شهرداري معرفي كرده‌ام و با او برخورد مي‌شود.

شهردار خرم‌آباد در ادامه بيان داشت: البته وي از قطع درختان در برخي نقاط شهر اظهار بي‌اطلاعي كرده و عنوان نموده كه فقط در برخي نقاط مجوز براي اين كار داده است.

مهرابي افزود: ما هيچ مجوزي براي قطع درختان خرم‌آباد نمي‌دهيم و در اين زمينه با شدت برخورد مي‌كنيم تا كسي جرأت اين كار را نداشته باشد.

وي گفت: لعنت بر كسي كه مجوز قطع درختان را مي‌دهد و از آن جا كه اين موضوع شدت يافته، تا عزل مديراني كه در اين كار دخالت داشته‌اند پيش مي‌رويم.

فقط 4 ساعت استراحت مي‌كنم!/ دغدغه امور فرهنگي را دارم

شهردار خرم‌آباد با بيان اين كه در 24 ساعت شبانه روز فقط 4 ساعت استراحت مي‌كنم، افزود: از 20 ساعت باقي، نصفش را صرف فكر كردن و برنامه‌ريزي براي امور فرهنگي شهر مي‌نمايم.

مهرابي افزود: قصد دارم از تمامي ظرفيت‌هاي فرهنگي براي ارتقا آن در خرم‌آباد استفاده كنم، لذا تعامل با دستگاه‌هاي فرهنگي سرلوحه كار ما قرار دارد.

سياسي‌كاري را حرام مي‌دانم/ فاميلم را جواب كردم!

محمد مهرابي - شهردار خرم‌آباد - يافتهشهردار خرم‌آباد با بيان اين كه از سال 1357 و حتي قبل از آن در جريانات سياسي بوده‌ام و حتي گلوله هم خورده‌ام، بيان داشت: البته سياسي‌كاري را در محيط كار حرام مي‌دانم و براي مديريت شهري شايسته‌سالاري را اصل قرار مي‌دهم.

مهرابي با بيان اين كه بايد شايسته‌سالاري و سلامت در شهرداري نهادينه شود، گفت: بايد بساط فاميل‌بازي و پارتي‌بازي از شهرداري برچيده شود و براي اين كار از خودم شروع مي‌كنم كه اخيراً يكي از اقوام براي كاري به من رجوع كرد اما با صراحت او را جواب كردم.

وي در خصوص پروژه‌ي‌ "ونك‌پارك" اظهار داشت: مصوبه آن را از شوراي شهر گرفته‌ايم، بنا بود سرمايه‌گذار قبل از عيد به خرم‌آباد سفر كند كه به دليل بارندگي سفر ايشان لغو و به بعد از تعطيلات نوروزي موكول شد.

نمي‌توانم مثل "علي‌محمد ساكي" باشم اما مي‌توانم خوب كار كنم

شهردار خرم‌آباد در بخش ديگري از سخنانش گفت: اگر نام و ياد علي‌محمد ساكي(شهردار فقيد خرم‌آباد) ماندگار شد به خاطر جسارت و قدرتش عملش بود كه سعي كرد تحت تأثير سياسيون و اقوام و ... واقع نشود.

مهرابي افزود: حتي اگر نتوانم مثل ساكي باشم، اما ادعا دارم كه مي‌توانم خوب كار كنم كه اين موضوع نياز به همراهي و فرصت دارد.

با ساخت‌وسازهاي غيرمجاز به شدت برخورد مي‌شود

شهرار خرم‌آباد اذعان نمود: ساخت و سازهاي غيرمجاز باعث مي‌شود كه برخي از همكاران ما هم دچار تخلف شده و رشوه دريافت كنند و برخي شهروندان نيز مرتكب تخلف پرداخت رشوه شوند.

مهرابي تصريح كرد: به همين دليل با مسوولان قضايي راي‌زني كرده‌ايم كه برخي دستگاه‌هاي خدماتي شهر خرم‌آباد مثل شركت‌هاي برق، گاز، آب و ... حق انجام نصب كنتور و خدمات ديگر را در نداشته باشند تا زماني كه از شهرداري مجوز ساخت نگرفته باشند.

وي افزود: براي ناامن كردن بستر ساخت و سازهاي غيرمجاز، ابزار قانوني داريم لذا از مدتي قبل اين كار را آغاز كرده و در اولين اقدام مشغول آزادسازي حريم رودخانه دره‌گرم هستيم.

مهرابي بيان داشت: سراغ املاك غيرمجاز ساخته شده درون محدوده شهر نيز خواهيم آمد و در صورت لزوم دستور تخريب مي‌دهيم.

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا