یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

همایش اقتصاد‌، فرهنگ و توسعه شهر خرم‌آباد - يافتهشهردار مرکز استان از برگزاری همایش " اقتصاد، فرهنگ و توسعه شهر خرم‌آباد" در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش يافته به نقل از روابط عمومي شهرداري، "محمد مهرابی" گفت: با توجه به نام‌گذاری سال جاری با نام "‌اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی‌"‌ اولین همایش شهرداری با این موضوع در مرکز استان برگزار خواهد شد.

وی افزود: امروز مدیریت شهری خرم‌آباد متوجه آن گردیده است که بدون برنامه‌ریزی‌های فرهنگی و اقتصادی کارها چندان پیش نخواهد رفت و بایستی به پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری مباحث فرهنگی را در سرلوحه کار خود قرار دهیم و به شدت از برخورد تبلیغی و شعارزدگی با این موضوع پرهیز نمائیم.

مهرابی سال جدید را یک سال فرهنگی همراه با دگرگونی‌های مثبت اقتصادی برای شهرداری قلمداد نمود و افزود: اغلب مشکلات و معضلات کالبدی و اجتماعی شهر خرم‌آباد در کاستی‌های فرهنگی ریشه دارد و بایستی همه با هم با یک عزم همگانی بیش از پیش بر روی مسائل فرهنگی در این شهر تمرکز نماییم و در واقع این همایش اقدامی برای به صحنه آوردن دل‌سوزان و نخبگان این شهر است.

وی بخش‌های پیش‌بینی شده برای این همایش را در بخش‌های مقاله علمی‌، آثار فرهنگی هنری و سمینارهای تخصصی بر‌شمرد و افزود: در این همایش با بهره‌‌گیری از توان بومی و نیروهای متخصص تلاش خواهیم کرد به نحو مطلوبی شعار سال جدید را در شهر خرم‌آباد عملیاتی کنیم و تا حد ممکن آن را در جریان امور کاربردی سازیم.

مهرابی افزايش مشاركت‌هاي عمومي و اجراي طرح‌هاي ضربتي و بسيجي‌وار را مصداق اجرايي عزم ملي و مديريت جهادي دانست و افزود: بايستي باورمان شود كه مي‌شود و مي‌توانيم و به همین دلیل ادبيات "نخواستن و نتوانستن" را حذف كنيم تا بتوانیم به قله بلند اهدافمان برسیم.

شهردار خرم‌آباد تصریح کرد: در هر جامعه‌اي كه شهروندان فرهنگ مشاركت بالايي داشته باشند بي‌شك حركت جهت توسعه و آباداني باشتاب بيش‌تري در جريان مي‌باشد.

وي بيان نمود: مجموعه‌ي شهرداري خرم‌آباد دست ياري به سمت شهروندان دراز كرده و انتظار دارد در تصميم‌گيري‌ها‌، ارائه برنامه و راه‌كارها همراه ما باشند، معتقديم علي‌رغم تمامي مشكلات اگر وحدت و همدلي باشد ما از عهده‌ي كارهاي بزرگ برمي‌آييم‌.

مهرابی خاطرنشان ساخت: شهرداري براي تمامي سال برنامه‌ريزي مدوني در دست تهيه دارد و برای هر موضوع و مناسبتی از قبل آمادگی خواهد داشت و در این زمینه از تمامي افرادي كه مي‌توانند در اين راه ما را كمك كنند دعوت به همكاري مي‌كنيم‌.

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا