یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

محمد مهرابي - شهردار خرم‌آباد - يافتهشهردار مركز استان گفت: تمامي تلاش و سعي خود را انجام مي‌دهيم تا سطح مشاركت شهروندان در امور شهر را ارتقا بدهيم‌.

به گزارش يافته به نقل از روابط عمومي شهرداري، "محمد مهرابي" در مرسام افتتاحيه نمايشگاه "بانوي بي‌حرم" در پارك شريعتي ارتقا فرهنگ مشاركت در بين شهروندان را يكي از اولويت‌هاي مهم شهرداري برشمرد و افزود‌: در هر جامعه‌اي كه شهروندان فرهنگ مشاركت بالايي داشته باشند بي‌شك حركت جهت توسعه و آباداني باشتاب بيش‌تري در جريان مي باشد.

وي بيان نمود: مجموعه‌ي شهرداري خرم‌آباد دست ياري به سمت شهروندان دراز كرده و انتظار دارد در تصميم‌گيري‌ها‌، ارائه برنامه و راه‌كارها همراه ما باشند، معتقديم علي‌رغم تمامي مشكلات اگر وحدت و همدلي باشد ما از عهده‌ي كارهاي بزرگ برمي‌آييم‌.

شهردار خرم‌آباد گفت: مي‌بايست با جديت و پشتكار براي دست‌رسي به اهداف‌مان تلاش كنيم و هيچ گاه نااميد نشويم؛ اگر به دنبال توسعه‌ي شهر و ديارمان هستيم بايد افعال منفي را در ادبيات مان حذف كنيم‌.

مهرابي خاطرنشان ساخت: شهرداري براي تمامي اعياد از قبل برنامه‌ريزي مدوني تهيه و  آماده كرده و از تمامي افرادي كه مي‌توانند در اين راه ما را كمك كنند دعوت به همكاري مي‌كنيم .

شهردار خرم‌آباد ضمن تمجيد از برگزاركنندگان نمايشگاه بانوي بي‌حرم خاطرنشان ساخت‌: اين اقدام فرهنگي مذهبي ارزشمند كه حاصل تلاش‌هاي خالصانه‌ي عده‌اي جوان مؤمن است جاي تقدير و تشكر دارد‌.

مهرابي تصريح كرد: حركت اين عزيزان نشان‌دهنده‌ي آن است كه اگر با جديت و عاشقانه به دنبال انجام كاري باشيم مي‌توانيم آن را به سرانجام برسانيم‌.

وي افزود: شور و اشتياق امثال اين جوانان بوده كه تا به حال عاشورا را زنده نگه داشته است‌.

نمايشگاه "بانوي بي‌حرم" افتتاح شد- يافته

نمايشگاه "بانوي بي‌حرم" افتتاح شد- يافته

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا