یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

چادرهاي اسكان هلال‌احمر و شهرداري در پارك‌ كيو خرم‌آباد - يافتهشهردار خرم آباد گفت: در روز 13 فروردين‌ماه 2 هزار و 536 مسافر و گردشگر درتوسط ستاد‌هاي اسكان شهرداري خرم‌آباد پذيرفته شدند.

به گزارش يافته، "محمد مهرابي" با بيان اين مطلب افزود: اين تعداد مسافر در قالب 516 خانواده در ستادهاي اسكان شهرداري مركز استان ثبت نام كرده‌اند و از خدمات رفاهي ارائه شده كه به صورت رايگان هستند، استتفاده كرده‌اند.

وي بيان داشت: همچنين در روز 13 فروردين ميزان ورودي مهمانان به ورودي پارك‌هاي خرم‌آباد 4 هزار و 815 نفر بوده است كه با اين ميزان شمار گردشگران اسكان داده شده توسط شهرداري خرم‌آباد بالغ بر 155 هزار نفر تا پايان روز سيزدهم فروردين بوده است.

محمد مهرابي - شهردار خرم‌آباد - يافتهمهرابی افزود: به طور متوسط روزانه 20 هزار نفر از انواع خدمات این نهاد از جمله یک تخته چادر نصب شده، دو تخته پتو، یک دستگاه گرمایشی‌، یک بسته فرهنگی و یک بسته بهداشتی بهره‌مند شده و خدماتی از قبیل امداد خودرو، تماشاخانه تلویزیون، نمازخانه و سرویس بهداشتی نیز یه صورت رایگان در اختیار مسافران قرار می‌گیرد.

شهردار مركز استان تصريح كرد: با توجه به افزایش چشمگیر ورود گردشگران و مسافران نوروزی به این شهر، دو هزار ظرفیت اسکان جدید برای ردشگران فراهم شد.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا