یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

سينما 5 بعدي - يافتهنماینده مردم دورود و ازنا در مجلس بر ضرورت ایجاد بازارچه دائمی آموزش تولید و عرضه صنایع دستی در اين شهرستان تاکید کرد.

به گزارش يافته به نقل از روابط عمومي ميراث فرهنگي، "عباس قائدرحمت" در بازدید اعضای ستاد هماهنگی خدمات سفر دورود از فعالیت‎های ستاد سفر این شهرستان گفت: تنوع و کیفیت تولیدات صنایع دستی هنرمندان سطح شهرستان و استان زبان‌زد خاص و عام بوده و نیاز توجه ویژه به این بخش است.

وی بر ضرورت ایجاد بازارچه دائمی آموزش تولید و عرضه صنایع دستی در شهر دورود تاکید کرد و قول مساعدت لازم را جهت تامین اعتبار و تامین فضای مناسب برای این کار را به هنرمندان داد.

در حاشیه این بازدید اولین سینمای 5 بعدی لرستان در پارک آزادگان دورود افتتاح و پرچم 40 متری جمهوری اسلامی ایران نيز در اين مكان به اهتراز درآمد. اين سينماها قابل حمل و جابه‌جايي هستند.

قابل به ذکر است قائدرحمت نماینده مردم در مجلس، نعمتی سرپرست فرمانداری شهرستان و سایر اعضا ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان از پایگاه‎های خدمات‌رسان به مسافران نوروزی شامل هلال‌احمر، پایگاه اطلاع‌رسانی و راهنمایی میراث فرهنگی و گردشگری، آتش‌نشانی، امدادخودرو، نیروی انتظامی، مراکز اسکان آموزش و پرورش و غرفه‎های سطح نمایشگاه نوروزی دورود بازدید کردند.

گزارش تصويري نمایشگاه نوروزی دورود و زيباسازي نوروزي اين شهر - يافته

دیدگاه‌ها  

#1 پوریا شیخی 1394-05-03 22:39
سلام وسپاس قدردانی از عزیزان
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا