یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

ستاد اسكان رايگان شهرداري خرم‌آباد- يافتهشهردار مركز استان گفت: در ايام نوروز و استقبال از مسافران كاركنان شهرداري عهد كردند تا به تمام تقاضاهاي مسافران و مهمانان نوروزي جامعه عمل بپوشند و هيچ‌گاه از واژه "نه" استفاده نكنند.

به گزارش يافته، "محمد مهرابي" افزود: كاركنان شهرداري خرم‌آباد تمام سعي خود را نموده‌اند تا در اين روزها بهترين امكانات مورد نياز مهمانان را از نظر كمي و كيفي تامين نمايد بلكه خاطره خوشي از خرم‌آباد و لرستان در ذهن آنان نقش ببندد.

وي خاطرنشان كرد: با توجه به اين كه شهر خرم‌آباد در نوروز امسال از سوي شوراي اسلامي شهر خرم‌آباد با نام "خرم‌آباد شهر سخاوت و مهرباني‌ها" نامگذاري شده است‌، همه كاركنان شهرداري تلاش نموده‌اند تا با برآورده كردن خواسته‌هاي مسافران و به حد اعلا رساندن مهمان‌نوازي خود‌، به اين شعار جامعه عمل بپوشانند.

مهرابي با بيان اين كه شهرداري كارنامه مطلوبي در ايام نوروز داشته است‌، تصريح كرد: خرسندم كه هم‌كاران پرتلاشم در شهرداري از هيچ تلاشي دريغ ننموده‌اند و حتي گاهي از مسافران در منزل خود پذيرايي كرده‌اند كه اين نشان از مهرباني و سخاوت مردم مركز استان دارد.

چادرهاي شهرداري خرم‌آباد در پارك كيو كه به رايگان در اختيار مسافران قرار مي‌گيرد- يافته

چادرهاي شهرداري خرم‌آباد در پارك كيو كه به رايگان در اختيار مسافران قرار مي‌گيرد

اين چادرها در 5 پارك خرم‌آباد براي اسكان مسافران به صورت رايگان با امكانات ديگري از قبيل آب‌جوش، پتو و ... در نظر گرفته شده است

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا