یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

سردار محمد قنبري فرمانده انتظامي لرستان- يافتهفرمانده انتظامي استان لرستان گفت‌: ديشب لرستان، چهارشنبه‌سوري آرامي را پشت سر گذاشت.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار "محمد قنبري" ضمن تقدير از همكاري مردم فهيم و با فرهنگ استان با ماموران انتظامي در شب چهارشنبه آخر سال‌، ايجاد امنيت را بدون مشاركت و همراهي مردم با پليس ميسر ندانست و افزود‌: مردم در ايجاد امنيت نقش موثري داشته و نيروي انتظامي به عنوان حافظ امنيت در كنار مردم مي‌باشد.

فرمانده انتظامي لرستان با بيان اين که هر جا كه مردم با پليس همكاري تنگا‌تنگي داشته پليس موفق‌تر بوده است افزود‌: ميزان امنيت بستگي به ميزان مشاركت دارد و هر قدر مشاركت بيش‌تر باشد، امنيت بيش‌تر افزايش مي‌يابد.

قنبري شان و منزلت پليس در جامعه را متاثر از حمايت‌ها و همراهي مردم دانست و افزود: امنيت يک توليد همگاني و مشارکتي است و همه آحاد جامعه در آن نقش به‌سزايي دارند چرا که اگر همراهي و مشارکت مردم در اين فرايند صورت نگيرد، امنيت يک امنيت پايدار نخواهد بود.

وي در ادامه گفت‌: ما انتظار داريم اين‌گونه همكاري‌ها در تمامي مناسبت‌هاي سال آينده نيز تداوم داشته باشد.

فرمانده انتظامي استان لرستان از تلاش و حضور كاركنان انتظامي سراسر استان در ثبات امنيت اجتماعي تشكر كرد و در ادامه خاطرنشان کرد‌: هوشياري و بيداري نيروهاي سربلند و جان بر کف نيروي انتظامي‌، توام با پيوستگي کار و تلاش خستگي‌ناپذير آن‌ها زمينه‌ساز تامين و گسترش امنيت عمومي جامعه و خدمت شايسته به شهروندان عزيز است.

 

مصدوميت 49 نفر در حوادث چهارشنبه پايان سال در لرستان

مدير روابط عمومي دانشگاه علوم پزشكي لرستان اظهار كرد: در حوادث چهارشنبه سوري امسال 49 لرستاني دچار مصدوميت شدند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی لرستان، "هوشنگ بادپي" افزود: بر اساس آمار‌، اطلاعات و گزارش‌هاي واصله از مراكز درماني دولتي در سطح لرستان در حوادث چهارشنبه‌سوري امسال 49 نفر از شهروندان لرستاني دچار مصدوميت شدند كه از اين تعداد 7 نفر مربوط به خرم‌آباد، 8 نفر دورود، 6 نفر اليگودرز، 5 نفر ازنا، 22 نفر بروجرد و يك نفر نيز مربوط  به شهرستان نورآبادبودند.

وي بيان داشت: در شهر‌هاي الشتر، كوهدشت، پلدختر، سپيد‌دشت و ديگر نقاط و بخشهاي استان خوشبختانه هيچ‌گونه مصدوميت و حادثه ناگواري گزارش نشده است.

قابل ذكر اين كه از بين 49 مصدوم مراجعه كننده به مراكز درماني دولتي استان تنها يك نفر در بروجرد كه دختر بچه 8 ساله‌اي است به علت آسيب به قرنيه چشم به تهران اعزام گرديد و 48 مصدوم ديگر نيز كه دچار سوختگي و جراحات سطحي شدند به صورت سرپائي مداوا و مرخص شدند.

همچنين در حوادث چهارشنبه پايان سال 92 يك نفر از نيروهاي فوريت‌هاي پزشكي نيز در حين مأموريت و انجام وظيفه امدادرساني دچار مصدوميت گرديد و به دو دستگاه از آمبولانس دانشگاه نيز خساراتي جزئي وارد شد.

دیدگاه‌ها  

#1 بروجردی 1392-12-29 18:49
کل کشور 382 مجروح داشته و شهر 12 میلیونی تهران 54 نفر، در بروجرد خیلی چهارشنبه سوری وحشتناک بود
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا