یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

سرهنگ حشمت‌الله اسكيني رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی لرستان - يافتهسرپرست پليس راهنمايي و رانندگي فرماندهي انتظامي لرستان گفت‌: به منظور ايجاد امنيت و کشش ترافيکي در شهرستان خرم‌آباد در پنج‌شنبه آخر سال‌، محدوديت ترافيكي اعمال خواهد شد و با رانندگان و موتورسواران متخلف و فاقد گواهي‌نامه در ايام نوروز برخورد جدي صورت مي‌گيرد‌.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "حشمت‌الله اسكيني" اظهار كرد: مردم بر اساس رسومات جاري در پنج‌شنبه آخر سال و زيارت اهل قبور‌، پليس راهنمايي و رانندگي استان منظور ايجاد امنيت و کشش و بهبود وضعيت ترافيكي و رفاه حال شهروندان در قبرستان صالحين‌، خضر و گلزار شهدا‌، با اتخاذ تدابير ويژه آماده خدمت به مردم مي‌باشد.

وي خاطر‌نشان كرد‌: اعمال محدوديت‌ها از ساعت 11 صبح تا پايان حضور مردم در گلزار شهدا و قبرستان خضر مي‌باشد.

سرهنگ اسكيني افزود: اين محدوديت ترافيکي جهت افزايش امنيت و کشش ترافيک اعمال شده ضمن اين که پليس راهور با به کارگيري 100درصد نيروهاي خود در روز پنج‌شنبه با آمادگي کامل در جهت برقراري نظم و امنيت ترافيک برنامه‌ريزي كرده است.

سرپرست پليس راهنمايي و رانندگي استان تصريح كرد: مسير‌هاي حركت به سمت گلزار شهدا از ساحلي پل حاجي و ساحلي خضر به سمت ميدان بهشت و مسير برگشت از بلوار ساحلي‌، پل خير‌آباد و ميدان امام حسين(ع) مي‌باشد‌.

وي در ادامه گفت‌: ورود به قبرستان خضر از سمت شرق به غرب و بالعكس فقط به صورت پياده ميسر خواهد بود و از تردد خودرو جلوگيري مي‌شود‌.

اسكيني بيان نمود: ورود از ميدان امام حسين‌، خير‌آباد به سمت پل خير‌آباد و ساحلي خضر ممنوع و ورود فقط از زير پل حاجي و ساحلي ميسر خواهد شد‌.

سرپرست پليس راهنمايي و رانندگي استان با توجه به اين كه محدوده گلزار شهدا گنجايش توقف كليه خودرو‌ها را نخواهد داشت توصيه كرد‌: رانندگان حتي‌الامكان از آوردن خودرو به داخل گلزار شهدا اجتناب و خودرو را در محدوده خارج از طرح ترافيك پارك كنند‌.

وي جهت رعايت حقوق كليه افراد و جلوگيري از انسداد راه و روان‌سازي ترافيك از شهروندان تقاضا كرد‌ به محدوديت‌هاي اعمال شده احترام گذاشته و به توصيه‌هاي ماموران راهنمايي و رانندگي توجه كافي داشته باشند‌.

اين مقام مسوول در ادامه به طرح تشديد برخورد با موتورسيكلت‌سواران و رانندگان فاقد گواهي‌نامه در ايام نوروز پرداخت و افزود‌: با رانندگاني كه حركات غير‌متعارف انجام مي‌دهند و يا بدون گواهي‌نامه مباردت به رانندگي مي‌كنند برابر مصوبات قانوني برخورد قاطع خواهد شد‌.

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا