یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

صيدعلي كوراني‌فر - معاون توسعه مديريت و منابع انساني استانداري لرستان - يافتهمعاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری لرستان گفت: با توجه به پی‌گیری‌های انجام شده، راه‌کارهای اجرایی به کارگیری پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی استانداری لرستان با اعزام هیاتی از معاونت منابع انسانی ریاست جمهوری به استان بررسی می‌شود.

به گزارشخبرگزاری ايرنا، "علی کوراني‌فر" افزود: این هیات اوایل سال آینده به استان لرستان سفر می‌کند تا چگونگی و نحوه به کار گیری پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی را بررسی و ارزیابی کنند.

وی با اشاره به پذیرفته شدن یک هزار نفر در این آزمون‌، اظهار داشت: تا کنون 200 نفر از این افراد توسط دانشگاه علوم پزشکی جذب و مشغول به کار شده اند.

كوراني‌فر تصریح کرد: با توجه به این که در لایحه بودجه سال 93 کشور اعتباری برای به کار گیری پذیرفته‌شدگان آزمون‌های استخدامی استانداری‌ها لحاظ نشده، هم‌فکری‌های لازم برای استخدام این افراد در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان این که عدم امکان به کارگیری پذیرفته‌شدگان آزمون‌های استخدامی استانداری‌ها سراسری است، تصریح کرد: با توجه به نرخ بالای بیکاری در لرستان تلاش می‌شود تا هر چه سریع‌تر نسبت به تعیین تکلیف پذیرفته‌شدگان اقدام شود.

دیدگاه‌ها  

#1 خورموئه 1392-12-26 23:36
تشکر از سایت یافته بابت پیگیری روند این استخدامی، امیدوارم در آینده هم این پیگیری ادامه داشته باشه،
انشاالله
نقل قول کردن
#2 محمد 1393-03-05 19:57
ممنون ما تا نتیجه گیری چشم به سایت شما داریم.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا