یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

محمد مهرابي - شهردار خرم‌آباد - يافتهچند روز پیش از معارفه‌ی محمد مهرابی شهردار خرم‌آباد، اطراف برخی از میادین شهر از جمله "ناصرخسرو" و "اسدآبادی" با گونی‌های آبی‌رنگ و داربست‌های فلزی حصارکشی شد و با نصب برخی بنرها، به مردم وعده داده شد که این میادین مورد بازسازی قرار خواهند گرفت.

به گزارش روابط عمومي شهرداري، شهردار خرم‌آباد در اولین روزهای انتصابش با بررسی هرکدام از این پروژه‌ها جلساتی را برای رفع موانع تحقق هرکدام از آنها با حضور کارشناسان و شهرداران مناطق تشکیل داد.

اما در این بین مشخص گردید که حصارکشی و نصب بنر بازسازی هر کدام از این میادین فورمالیته بوده و پروژه‌های بازسازی میدان‌های اسدآبادی و ناصرخسرو  نه تنها فاقد طرح مصوب بوده‌اند؛ بلکه حتی مجوزهای قانونی برای انجام پروژه‌ها و اخذ اعتبار و بودجه‌ی مشخص و قرارداد مکتوب با پیمانکار نیز برای آنها در نظر گرفته نشده است!

شهردار خرم‌آباد با فورمالیته و صوری ارزیابی کردن این پروژه‌ها، اقدام صورت گرفته را عوام‌فریبی عمرانی ارزیابی کرد و گفت: این قبیل اقدامات خیانت به شهر و شهروندان می‌باشد.

"محمد مهرابی" افزود: بنده به‌خاطر اشتباهات صورت گرفته و اطلاع‌رسانی ناصواب به‌عمل آمده در زمینه طرح‌هایی که فورمالیته در ایام حساس نوروز کلید زده شده‌اند از محضر مردم شریف مرکز استان عذرخواهی می‌کنم.

وي ادامه داد: رفتار گذشته نسبت به این پروژه‌ها باید هر چه سریع‌تر اصلاح و موانع عملیاتی شدن میادین در زمان مشخص، پس از گرفتن مجوزهای لازم از شورای ترافیک، اداره  زیباسازی و انعقاد قرارداد با پیمانکار واجد شرایط در دستور کار قرار دهند‌.

شهردار مرکز استان در تشریح این موضوع گفت: متأسفانه چند روز قبل از روی کار آمدن بنده به عنوان شهردار خرم‌آباد برخی از میادین این شهر حصارکشی شدند و با نصب بنرهای رنگارنگ به مردم وعده‌ی نوسازی آن‌ها داده شده است که با بررسی‌های به عمل آمده مشخص گردید این قبیل اقدامات صرفاً جوسازی بوده و اصولاً هیچ‌گونه طرح و یا ایده‌ای برای آن‌ها طراحی نشده بود‌.

وی این پروژه‌ها را بنری و تبلیغاتی ارزیابی کرد و گفت: نمی‌شود با عوام‌فریبی عمرانی نظام شهری را پیش برد و اصولاً این قبیل رفتارهای کارشناسی نشده نه تنها به نفع جامعه و مردم نیستند بلکه موجب دلسردی جامعه نسبت به شهرداری خواهد شد‌.

مهرابی بيان نمود: با تمام وجود به اصل صداقت و راست‌گویی با مردم اعتقاد راسخ دارم و تا آخرین لحظه‌ای که به عنوان شهردار خادم مردم باشم همه چیز را بر مبنای صداقت با آن‌ها در میان خواهم گذاشت و از هرگونه عوام‌فریبی پرهیز خواهم کرد‌.

شهردار مرکز استان افزود: با وجود این که هیچ طرحی برای این پروژه‌های عمرانی تعریف نشده بود اما یک تیم کارشناسی توسط این شهرداری در حال بررسی میادین حصارکشی شده به منظور تدوین طرح‌هایی برای نوسازی آن‌ها شده‌اند.

دیدگاه‌ها  

#1 مصطفی 1392-12-25 12:26
مگه خودت رئیس شورای شهر نبودی چرا همون موقع پیگیری نکردید ایا این تبلیغی بیش نیست
نقل قول کردن
#2 مهدي 1392-12-28 20:06
حتما آن موقع سرپرست شهرداري گفته كه اين طرحها همه داراي طرح مصوب بوده و همه كارهاي آنها طبق مقررات پيش رفته كه الان متوجه شده اين طور نبوده و همش عوام فريبي بوده
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا