یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

محمد مهرابي رييس شوراي اسلامي شهر خرم آباد- يافتهرئیس شورای اسلامی خرم‌آباد گفت: شهرداری خرم‌آباد مبلغ 11 میلیارد تومان بدهکار است که 5 میلیارد آن سهم کارکنان شهرداری است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر خرم‌آباد، "محمد مهرابی" اظهار کرد: شهرداری خرم‌آباد مبلغ 11 میلیارد تومان بدهکار است که 5 میلیارد آن سهم کارکنان شهرداری است و 6 میلیارد دیگر به پیمانکاران و دیگر گروه‌ها است.

رئیس شورای اسلامی شهرستان خرم‌آباد گفت: خرم‌آباد فقیر و بی‌سرمایه نیست بلکه ظرفیت فراوانی در زمینه‌های مختلف دارد ولی متاسفانه تا کنون شکوفا نشده است.

وی افزود: شهرداری باید در زمینه فرهنگ‌سازی در شهر به طور اساسی کار کند.

مهرابی اظهار کرد: با بررسی املاک شهرداری می‌بینیم که بیش از 200 میلیارد تومان اعتبار وجود دارد که با این سرمایه عظیم می‌توان کارهای اساسی در شهر خرم‌آباد ایجاد کرد.

وی افزود: برای زیبایی خرم‌آباد به‌ مسائل عمرانی برنامه‌های ویژه‌ای آماده کرده‌ایم که ساماندهی ورودی‌های شهر خرم‌آباد از آن جمله است.

رئیس شورای اسلامی شهرستان خرم‌آباد گفت: برای اجرایی کردن پروژه‌ها به بهترین شکل ممکن باید پروژه‌ها را به متخصصان کار بدهیم تا خرم‌آباد به شهری زیبا تبدیل شود که در این راه نیاز به کمک اهالی رسانه داریم.

وی اظهار کرد: برای سال آینده برنامه‌ریزی اساسی کرده ایم که برای اجرایی کردن این برنامه‌ها، هم باید شهرداری درست عمل کند و هم اهالی رسانه کمک کنند.

مهرابی تصریح کرد: متاسفانه تعدادی از دکه‌های روزنامه‌فروشی در کنار روزنامه‌فروشی به فروش سیگار و مواد غذایی مشغول هستند که با رسالت کار فرهنگی در تناقض است.

وی بیان کرد: برای سامان دادن به این دکه برنامه‌ای آماده کردیم که هر چه سریع‌تر این کار انجام می‌شود.

 

 

دیدگاه‌ها  

#1 بابک 1392-11-20 14:42
تنهــــا مشکل این شهر دکه های روزنامه فروشیه جناب شهردار


آسوده باشيد که همه خوابنـــد :zzz
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا