یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

راهنمايي و رانندگي فرمانده‌ی انتظامي لرستان - یافته

سرپرست پليس راهنمايي و رانندگي فرمانده‌ی انتظامي لرستان، محدودیت‌های ترافيکي اعمال شده به منظور برگزاري هرچه باشکوه‌تر راه‌پيمايي يوم الله 22 بهمن در سطح شهر خرم‌آباد را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "حشمت‎الله اسکینی" در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری مراسم راه‌پیمایی یوم‌الله 22 بهمن اظهار داشت: به منظور تامین نظم و امنیت در راستای هرچه باشکوه برگزار کردن مراسم 22 بهمن و جلوگیری از هر گونه ترافیک، تسهیل رفت و آمد خودروها و رفاه شهروندان محدودیت‌های ترافیکی در سطح شهر خرم آباد اجرا می‌شود.

اسکینی با بیان این که مراسم راه‌پیمایی 22 بهمن از میدان شهدا شروع شده و محل تجمع راه‌پیمایی کنندگان میدان 22 بهمن است، تصریح کرد: مسیر راه‌پیمایی از میدان شهدا‌- چهار‌راه فرهنگ‌- میدان شاپور‌خواست‌- میدان عدالت‌- پل انقلاب - تقاطع بیمارستان شهداي عشاير- خیابان انقلاب‌- میدان 22 بهمن است.

سرپرست پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان لرستان با اشاره به این که تردد همه وسایل نقلیه از خیابان امام، حد فاصل 12 برجی به سمت چهارراه بانک‌- میدان شهدا‌- میدان شاپور‌خواست - پل انقلاب‌- تقاطع بیمارستان‌- خیابان انقلاب‌- میدان 22 بهمن به صورت رفت و برگشت ممنوع است، یادآور شد: همچنین تردد وسایل نقلیه از میدان استانداری به سمت تقاطع چهارراه بانک ممنوع است.

وی با بیان این که ورود از بلوار ولی‌عصر‌(عج) و ساحلی 22 بهمن به میدان 22 بهمن ممنوع است، تصریح کرد: عبور از پل دارایی‌زاده به سمت تقاطع فرهنگ نیز ممنوع است.

اسکینی در ادامه با اشاره به مسیرهای جایگزین گفت: شهروندان می‌توانند برای تردد از بخش مرکزی شهر از خیابان امام به سمت 12 برجی‌- میدان آیت‌اله کمالوند‌- پل صفوی و میدان آزادی استفاده کنند.

سرپرست پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان لرستان یادآور شد: شهروندانی که قصد تردد از شمال به جنوب شهر را دارند باید از بلوار ولایت به سمت راست خیابان نگارستان هشتم گردش کرده و از ساحلی تپه شهدا‌- ساحلی جهادگران‌- میدان مادر - ساحلی پل انقلاب استفاده کنند.

وی با بیان این که مسیر جایگزین دوم میدان 22 بهمن ورود از بلوار ولایت به میدان 22 بهمن از گلستان ششم به سمت 70 متری9 - بلوار شهید شفیع‌پور(60 متری) است، افزود: مسیر جایگزین به سمت خیابان انقلاب از مسیر جنوب به شمال میدان ناصر خسرو‌- خیابان 20 متری دهخدا‌- میدان رازی به سمت بلوار ولی‌عصر(عج) است.

وي با تاکید بر این که به شهروندان توصیه می‌شود با پلیس همکاری لازم را در خصوص برقراری محدودیت‌های ترافیکی داشته و از ورود به محدوده ترافیکی و همچنین اصرار بی‌مورد برای ورود به محدوده خودداری کنند، ادامه داد: به همه ساکنان مسیر راه‌پیمایی توصیه می‌شود از پارک وسیله نقلیه در داخل خیابان‌های مسیر راه‌پیمایی خودداری کنند.

سرپرست پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان لرستان  یادآور شد: همه خودروهای پارک شده در مسیر راه‌پیمایی توسط جرثقیل به یکی از خیابان‌های مجاور انتقال می‌یابد و عواقب آن به عهده مالک وسیله نقلیه است.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا