یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان / هوشنگ بازوند - یافته

استاندار لرستان گفت: یکی از ویژگی‌های بارز انقلاب اسلامی، حضور گسترده و آگاهانه مردم در صحنه برای دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی است.
 به گزارش روابط عمومی استانداری لرستان، " هوشنگ بازوند" در جمع مردم خرم آباد در مسجد علوی  افزود: امام خمینی (ره)، رهبری منحصر به فرد ، آگاه، مدیر و مدبر بودند که در سایه توکل به خدا و حمایت‌های مردمی موفق به سرنگونی حکومت 50 ساله پهلوی در کشور شدند.
وی تصریح کرد: امام راحل در جریان انقلاب اسلامی، ملت ایران را به عنوان ملتی مقتدر و باعزت که توانست ابهت پوشالی آمریکا در جهان را درهم بشکند، معرفی کرد.
" بازوند" خاطرنشان کرد: امام راحل درانقلاب اسلامی، ملتی را پرورش داد که در هشت سال دفاع مقدس نیز قاطعانه در برابر دشمنان اسلام به سرکردگی استکبار جهانی ایستادگی کرد.
استاندار لرستان یاد‌آور شد: یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی تداوم و ماندگاری خط امام خمینی (ره) بود و پس از ارتحال امام راحل و رهبری مقام معظم رهبری در کشور، ایشان نیز اعلام کردند که راه ما همان راه امام خمینی (ره) و آرمان ما نیز همان آرمان‌های والای انقلاب اسلامی است.
نماینده عالی دولت در لرستان گفت:  یکی دیگر از دستاورد‌های این انقلاب حضور همیشگی مردم در صحنه‌های دفاع از انقلاب است که این حضور نتیجه بارز نفوذ کلام و رهبری حکیمانه امام راحل و مقام معظم رهبری است.
وی یاد‌آور شد: هر جایی که دشمنان به فکر تهدید انقلاب می‌افتند، مردم با حضور اثر بخش و پررنگ خود نقشه‌های دشمن را نقش برآب می‌کنند.
" بازوند" افزود: حضور گسترده و باشکوه مردم در انتخابات از دیگر  دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی است و مردم در تمامی انتخابات 35 سال گذشته با نشاط و آگاهی بالا و حماسی در پای صندوق‌های رای حاضر شدند.
وی تصریح کرد: برگزاری 34 انتخابات آزاد با حضور و تایید مردم نشان دهنده ارج نهادن مردم به انقلاب و توجه ویژه نظام به رای و نظر مردم است.
او یاد‌آور شد: یکی دیگر از دستاوردهای انقلاب اسلامی، حمایت قاطع از اقشار محروم و همچنین تلاش برای محرومیت‌زدایی در کشور است.
استاندار لرستان گفت: تا قبل از انقلاب همه کارهای کشور به ویژه در حوزه صنعت نفت به دست خارجی‌ها انجام می‌شد که با پیروزی انقلاب اسلامی صنعت نفت شکوفا و به دست مردم و متخصصان داخلی اداره می‌شود.
وی افزود: شکوفا شدن صنعت نفت یکی از دستاورد‌های مهم انقلاب است که نشان دهنده گسترش خودباوری در ایران اسلامی است.
استاندار لرستان گفت: در حوزه‌های عمرانی، سدسازی، آزادراه، بزرگراه و مسکن نیز اقدامات ماندگاری بعد از انقلاب اسلامی در کشور صورت گرفته‎است.
وی افزود: در کشور بیش از یک و نیم میلیون واحد مسکن روستایی بازسازی شده که این از برکات اصلی انقلاب است.
" بازوند" تصریح کرد: احیای فرهنگ ایثار و شهادت، اقامه نماز جمعه و دستیابی به فناوری هسته‌ای از دیگر دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
استاندار لرستان در خصوص ظرفیت‌های استان نیز گفت: لرستان از دیرباز ظرفیت بزرگی برای کشور بوده که این ظرفیت در جنگ تحمیلی به خوبی خود را نشان داد.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا