یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

سيدسعيد شاهرخي - معاون سياسي امنيتي استانداري لرستان از 12 آبان 1392معاون سیاسی، امنیتی استانداری لرستان گفت: افراد تحت پوشش کمیته امداد امام‌(ره) و بهزیستی برای دریافت سبد کالای اهدایی دولت، باید به این دو نهاد حمایتی مراجعه کنند.

به گزارش روابط عمومي استانداري، "سید سعید شاهرخی" در جلسه ستاد ساماندهی توزیع سبد کالا در لرستان افزود: افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی همچون کمیته امداد و بهزیستی‌، سبد کالایی خود را باید از طریق همین نهادها و با ارائه کارت بانکی و کارت ملی سرپرست خانوار دریافت کنند.

وی با اشاره به این که سبد کالایی این خانوارها از طریق فروشگاه‌ها و مراکز فروش اعلام شده توزیع نمی‌شود، اظهار کرد: این افراد از روز شنبه با مراجعه به این نهادهای حمایتی می‌توانند سبد کالایی خود را دریافت کنند.

شاهرخی افزود: بر همین اساس، مدارک مربوط به افراد تحت پوشش این نهادها به صورت یک‌جا تحویل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان لرستان شده و این سازمان نیز نسبت به تامین و توزیع این سبد کالایی اقدام خواهد کرد.

وی گفت: سازمان صنعت ، معدن و تجارت لرستان نیز پس از تامین این اقلام، نسبت به تحویل اقلام به کمیته امداد و بهزیستی برای توزیع در میان افراد تحت پوشش اقدام خواهد کرد.

معاون سیاسی، امنیتی استانداری لرستان اضافه کرد: ادارات کمیته امداد و بهزیستی نیز با فرا خواندن افراد تحت پوشش، به مرور نسبت به تحویل اقلام به مددجویان خود اقدام می‌کنند.

شاهرخي تصریح کرد: هیچ‌گونه نگرانی در خصوص توزیع سبد کالا وجود ندارد و مددجویان تحت پوشش این نهادها از مراجعه به مراکز توزیع خودداری نمایند.

وی افزود: همچنین با توافقات انجام شده، 10 واحد سیار توزیع سبد کالا نیز در نقاط پر جمعیت استان لرستان مستقر خواهد شد.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا