یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان / هوشنگ بازوند - یافته

استاندار لرستان گفت: طرح آزادسازی خرید و فروش واحدهای مسکونی مسکن مهر استان با هدف زنده و احیا کردن صنعت ساخت و ساز و رونق بخشی به فضای کسب و کار استان در حوزه ساختمانی، به زودی اجرا می‌شود.

به گزارش روابط عمومی استانداری لرستان، " هوشنگ بازوند " در جمع خبرنگاران افزود: با اجرا و آغاز طرح خرید و فروش واحدهای مسکونی مسکن مهر، به طور حتم بیش از 80 درصد رکود موجود در بخش مسکن مهر و حتی ساختمان‌سازی استان رفع و شاهد رونق صنعت ساخت و ساز و افزایش ارزش افزوده و ایجاد فرصت‎های شغلی جدید خواهیم بود.

 وی اظهار کرد: این اقدام در واقع حرکتی موثر و کارشناسی در جهت بیدار کردن ظرفیت‎های اقتصادی خفته استان و بکارگیری آنها در روند رشد و توسعه همه جانبه استان است.

استاندار لرستان اضافه کرد: احداث طرح کمربندی استاندارد شهر بروجرد، پیگیری طرح ساخت فرودگاه بروجرد، منطقه ویژه اقتصادی در بروجرد، اجرایی کردن راه آهن دورود به بروجرد از دیگر اقدامات موثر در راستای رشد و توسعه اقتصادی استان است.

" بازوند" گفت: درهمین ارتباط، رفع محرومیت و محرومیت‎زدایی از شهرستان‎های استان به ویژه شهرستان دلفان در بخش‎های خانه عالم و بهداشت روستایی، راه روستایی، مدارس و فضاهای آموزشی و توسعه راه‎های ارتباطی این شهرستان از دیگر برنامه‎های جدی مدیریت استان است.

او افزود: دراین زمینه با استفاده از ظرفیت‎های بنیاد برکت مقرر شده که 70 کلاس درس استاندارد در مناطق محروم و روستایی استان از جمله دلفان احداث شود.

به گفته وی، تسریع در اجرای طرح چهارخطه نورآباد به خرم آباد ، چهارخطه الشتر به نورآباد و محور فیروزآباد به الشتر از دیگر اقدامات مهم و ضروری استان است.

دیدگاه‌ها  

#1 سیاوش 1392-11-15 08:09
جناب استاندار مراقب باش شهردار بروجرد نباشی.فرودگاه بروجرد دیگه چه صیغه ای هست؟ فرودگاه خرم آباد حتی به تعداد روزهای هفته کشش پرواز نداره شما میخای کاری کنی از همین هم خارج بشه؟ که مثلا بروجرد صاحب فرودگاه بشه بعد که تمام اعتبارات استانی لرستان را بالا کشید آقای بروجردی مثل قبل ترها ساز جدایی و استقلال سر بده؟ برادر من کمی هم دلتون به حال همون ملت بروجرد بسوزه بجای فرودگاه یک کار زیر بنایی مفید تد بروجرد انجام بده خیرش به کل استان برسه نه به ضرر کل استان باشه.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا