یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان گفت: شناسایی ظرفیت‎های پنهان و خفته استان و  معرفی قابلیت‎های منحصربفرد و ویژه موجود در استان از عوامل موثر در افزایش میل و رغبت سرمایه‎گذاران برای مشارکت در روند رشد و توسعه اقتصادی استان است.

به گزارش روابط عمومی استانداری لرستان، " هوشنگ بازوند" در گفت‌وگوی ویژه خبری شبکه استانی افلاک به مناسبت گرامی‎داشت دهه فجر انقلاب اسلامی، افزود:  ناشناخته ماندن این ظرفیت‎ها و قابلیت‎های موثر و نیمه کاره ماندن و تعطیل شدن پروژه‎های عمرانی استان، از موانع اصلی رشد و توسعه اقتصادی استان و افزایش نرخ بیکاری و مشکلات معیشتی مردم است.

وی اظهار کرد: برهمین اساس، یکی از دغدغه‎های جدی مدیریت ارشد اجرایی استان در دولت جدید، فراهم کردن بستر مناسب برای رفع موانع پیدا و پنهان موجود در مسیر رشد و توسعه اقتصادی استان و ایجاد بستر مناسب برای جذب سرمایه‎های بخش خصوصی است.

استاندار لرستان گفت: بی توجهی به ظرفیت‎ها و توانمندی‎های استان به خصوص عدم توجه و اقدام مناسب برای تکمیل و بهره‎برداری از طرح‎ها و پروژه‎های نیمه تمام استان موجب منفی شدن رشد اقتصادی استان و عدم تمایل و استقبال بخش خصوصی برای مشارکت در فعالیت های اقتصادی و تولیدی لرستان شده‎است.

به گفته وی، دراین زمینه اقدامات بسیار مناسب و قابل توجهی در ماه‎های اخیر انجام شده که ثمره آن نیز ابراز علاقه و تمایل سرمایه گذاران بخش خصوصی برای حضور در فعالیت‎ها و مشارکت در عرصه اقتصادی و رونق فعالیت‎های مرتبط با کسب و کار در استان است.

" بازوند" اجرای طرح توسعه و تجهیز فرودگاه خرم آباد، احیای مجتمع عظیم کشت و صنعت خرم آباد(به عنوان یک ظرفیت عظیم خفته اقتصادی)، تسریع در روند اجرای پروژه‎های عمرانی زیربنایی در استان و جذب سرمایه‎های داخلی و خارجی بخش خصوصی از جمله اقدامات موثر انجام شده در مسیر فراهم کردن بستر رشد و توسعه اقتصادی استان است.

استاندار لرستان گفت: به طور یقین با تحقق اهداف و برنامه‎های علمی و کارشناسی انجام شده در سطح استان، آینده‎ی روشن و درخشانی را برای عرصه اقتصادی و حوزه تولید و صنعت لرستان با افزایش رشد اقتصادی و ایجاد فرصت‎های شغلی مولد شاهد خواهیم بود.

 

دیدگاه‌ها  

#1 مهدی 1392-11-14 10:35
اقای استاندار
ما استاندار می خوایم استاندار لرستان باشه نه استاندار خرم اباد
تمرکز کردی رو خرم اباد بابا بیا ببین تیم گهر نابود شد تنها دل خوشی مردم دورود
ما استاندار می خوایم مثل دهمرده بیاد استین بزنه بالا کار بکنه نه شعار بده
نقل قول کردن
#2 دولتشاهی 1392-11-14 14:51
آقای استاندار عزیز بیش از هزار وپانصد شرکت پیمانکاری در مرز ورشکستگی هستن با بیش از بیست هزار پرسنل فکری به حال آنها بکنید تمام هم وغم شما شده قرار گاه خانم وآباد راهان وچند شرکت دیگر که ریالی از درامدشان در لرستان هزینه نمی شود این است تدبیر وامید .پس اشتغال زایی کجا رفت.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا