یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

تعدادی از زندانیان، «پارسیلون» خرم‌آباد فرار کردند.
به گزارش یافته، عصر پنجشنبه و در آخرین روز از سال 98 تعدادی از زندانیان پارسیلون خرم‌آباد از این زندان فرار کرده و متواری شده‌اند.
برخی اخبار حاکی است که فرار زندانیان پس از درگیری با عوامل زندان صورت گرفت است.
منابع رسمی تاکنون جزئیات این خبر را تایید و منتشر نکرده‌اند، اما گفته میشود که 2 تن از زندانیان فراری دستگیر شدند.
زندان پارسیلون و اطراف آن در امنیت کامل است.


تکمیلی ساعت 22: بررسی اولیه حاکی از فرار 23 زندانی است
معاون سیاسی و امنیتی استانداری لرستان با تایید خبر فرار تعدادی از زندانیان زندان پارسیلون خرم‌آباد گفت: جزئیات این حادثه بزودی اطلاع رسانی می شود.
محمود ثمینی پنجشنبه شب در پاسخ به تماس تلفنی خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در بررسی اولیه ۲۳ زندانی عصر امروز موفق به فرار از زندان شده اند که عوامل انتظامی بدنبال دستگیری این افراد هستند.
به گفته وی هنوز از جزئیات و نحوه فرار این زندانی‌ها اطلاعات کاملی موجود نیست ولی تا یک ساعت آینده اطلاعات دقیق تری از این حادثه را برای اطلاع رسانی به مردم در اختیار رسانه ها قرار خواهیم داد.
هم اکنون زندان پارسیلون و اطراف آن به طور کامل تحت کنترل عوامل انتظامی و امنیتی است.
برخی منابع غیر موثق از کشته شدن یک نفر و زخمی شدن یک زندانی دیگر در حین فرار خبر می دهند.


تکمیلی ساعت 22:50    کشته شدن یک زندانی در حین فرار

فرماندار خرم‌آباد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس به تشریح ابعاد فرار زندانیان از زندان پارسیلون پرداخت و گفت: یک زندانی در حین فرار در این حادثه کشته شده است.

در همین راستا جعفر طولابی فرماندار خرم‌آباد دقایقی قبل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد با تایید فرار تعدادی از زندانیان زندان پارسیلون خرم‌آباد، اظهار کرد: این حادثه غروب پنجشنبه ۲۹ فروردین و هنگام هواخوری زندانیان و پس از درگیری با مسوولان نگهبان زندان رخ داد.

وی افزود: یک بند از زندانیان زندان پارسیلون اقدام به فرار کرده و در این میان یک نفر از زندانیان کشته و یک نفر نیز دستگیر شده است.

فرماندار خر‌م‌آباد در پاسخ به این سوال که آیا آمار زندانیان متواری مشخص است، توضیح داد: خیر، هنوز آمار آن مشخص نیست اما این‌موضوع توسط مسوولان زندان در حال بررسی است.

طولابی گفت: پس از وقوع حادثه بلافاصله نیروی انتظامی در محل حاضر و اکنون امنیت برقرار است.

وی با بیان اینکه طرح مهار نیروی انتظامی در سطح منطقه انجام شد، عنوان کرد: هم اکنون نیز کلیه نیروی‌های امنیتی و اطلاعاتی برای آگاهی از محل اختفا زندانیان متواری بسیج شده‌اند.

 فرماندار خر‌م‌آباد در مورد علل وقوع این حادثه بیان کرد: ابعاد قضیه در حال بررسی است و پس از تکمیل تحقیقات اطلاع‌‌رسانی شفاف از طریق مراجع قضایی و مسوولان زندان انجام خواهد شد.




 

http://yaftenews.ir/news/social/30733-prison-break3.html




نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا