یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتظامی استان از کشف 260 کیلو مواد مخدر از نوع تریاک توسط مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی خبر داد.
به گزارش یافته، سردار "حاجی محمد مهدیان نسب" گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در پی کسب خبری مبنی بر جابه‌جایی مقادیری مواد مخدر توسط باند سوداگر مرگ در آزادراه خرم زال، بلافاصله به محل اعزام شدند.
وی افزود: ماموران پس از شناسایی خودروهای حامل مواد مخدر طی یک عملیات منسجم 260 کیلو مواد مخدر از نوع تریاک کشف و 3 دستگاه خودرو سواری از قاچاقچیان توقیف و 4 نفر سوداگر مرگ را در این رابطه دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی استان با بیان این که از ابتدای سال جاری تاکنون 2 تن و 955 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شده است گفت: میزان کشفیات نسبت به مدت مشابه سال گذشته 2 درصد افزایش داشته است.
سردار مهدیان نسب در ادامه گفت: از ابتدای سال تاکنون 12 هزار و 700 نفر خرده‌فروش، قاچاقچی، توزیع‌کننده و معتاد متجاهر دستگیر که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 4 درصد افزایش داشته است.
وی انهدام 46 باند مواد مخدر سنتی و صنعتی با افزایش 9 درصدی و اجرای 483 طرح پاک‌سازی نقاط آلوده، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و کنترل محورهای مواصلاتی به‌صورت منطقه‌ای، حجمی و موضوعی در سطح استان از ابتدای سال تاکنون با افزایش 4 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته را از دیگر اقدامات پلیس لرستان برشمرد.
 
کامیون حامل پارچه قاچاق در دورود توقیف شد
فرمانده انتظامی استان از توقیف یک دستگاه تريلي و کشف 10 میلیارد ریال پارچه قاچاق در شهرستان دورود خبر داد.
سردار «حاجی محمد مهدیان نسب» گفت: ماموران انتظامی شهرستان دورود حسب اخبار واصله مبنی بر عبور یک کامیون تريلي حامل کالای قاچاق در مسير خرم‌آباد - دورود، خودرو موردنظر را شناسايي و متوقف کردند.
فرمانده انتظامی استان افزود: ماموران در بازرسي خودرو مذکور یک هزار و 43 طاقه انواع پارچه خارجی فاقد اسناد و مدارک مثبته گمرکي کشف و در این رابطه 2 نفر را دستگير کردند.
وی با بیان این که محموله کشف شده از استان‌های جنوبی به مقصد پایتخت بارگیری شده بود خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش پارچه‌های مكشوفه را 10 میلیارد ریال اعلام کردند و متهمان با تشکیل پرونده به مراجع ذی‌صلاح معرفی شدند.
 
اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در پل‌دختر
فرمانده انتظامی پل‌دختر از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ «همایون بخشی» اظهار داشت: مأمورین این فرماندهی در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح حوزه استحفاظی 21 سارق تحت تعقیب و 9 نفر معتاد دستگیر و مقادیری مواد مخدر کشف کردند.
وی در ادامه گفت: در اجرای این طرح 8 دستگاه خودرو و 10 موتورسیکلت فاقد پلاک، تنه و موتور مخدوش نیز توقیف شدند.
فرمانده انتظامی پل‌دختر در پایان کشف 3 دستگاه خودرو پژو ، سمند و موتورسیکلت سرقتی را از دیگر نتایج طرح برشمرد.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا