یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

تاکید محیط زیست استان به برخورد با متخلفان - یافته

اداره کل محیط زیست لرستان با صدور اطلاعيه‌اي از مردم استان خواست در صورت مشاهده هرگونه حیوان وحشی در مناطق روستایی و دیگر مناطق، مراتب را در اولین فرصت با نزدیک‌ترین اداره محیط زیست و یا پاسگاه محیط‌‌‌‌بانی اطلاع دهند.

در اين اطلاعيه آمده است: با توجه به فصل زمستان و سرد شدن هوا، حیوانات وحشی و پرندگان جهت یافتن غذا به نزدیکی روستاها به خصوص مناطق حفاظت شده نزدیک می شوند، لذا از هم‌وطنان عزیز در خواست می‌شود در صورت مشاهده هرگونه حیوان وحشی در مناطق روستایی و دیگر مناطق در اولین فرصت با نزدیکترین اداره محیط زیست و یا پاسگاه محیط بانی تماس بگیرند.

 همچنين در بخش ديگري از اين اطلاعيه ذكر شده:  اداره کل محیط زیست لرستان با تمهیداتی که از قبل آماده نموده است‌، از جمله ریختن دانه وعلوفه برای پرندگان تا حدودی توانسته است گوشه‌ای از مشکلات پرندگان وحشی را مرتفع نماید، اما مسئله مهم‌تر همکاری اهالی روستاها است‌ تا با جلوگیری از سوءاستفاده متخلفان شکار و صید در این فصل سرما، مأموران محيط زيست را در حفظ و نگهداری از این سرمایه ملی یاری رسانند.

مسوولان اداره كل محيط زيست استان تاكيد كرده‌اند: یگان‌های اجرایی استان به صورت شبانه‌روزی به حال آماده باش هستند و ضمن گشت و کنترل سیار در مناطق آزاد، ایستگاه‌های بازرسی‌ در مناطق حفاظت شده ایجاد نمود‌ه‌اند که در  یک‌ماه اخير تعداد 38 قبضه اسلحه جنگی و شکاری را از متخلفان کشف و ضبط نموده است.

لذا درخواست می‌شود هم‌استاني هاي گرامي در صورت مشاهده هرگونه تخلف زیست محیطی با تماس به شماره 3221774‌ و یا شماره گویا  1540 ماموران این اداره را  مطلع نمایند.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا