یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رضا بيرانوند- عضو شوراي اسلامي شهر خرم‌آباد - يافتهعضو شورای شهر خرم‌آباد در خصوص مشکلات منطقه ماسور گفت: پیوستن روستاهای نزدیک به شهر خرم‌آباد طي چند سال اخیر افزايش بيش‌تري داشته است و اين روند نادرست هنوز ادامه دارد.

به گزارش روابط عمومی شورای شهر خرم‌آباد، "رضا بیرانوند" افزود: اجرای این طرح‌ها می‌بایست همراه با برنامه‌‌ریزی دقیق باشد تا شرایط برای ارائه خدمات شهری صورت پذیرد، چراکه  فقط از لحاظ اسمی، ملحق شدن روستاها به شهر کافی نیست بلکه بایستی تمام مسئولان اجرایی در نحوه خدمات‌رسانی رفاهی سهیم باشند و فقط کار را به شهرداری نسپارند.

وی بیان داشت: با توجه به وسیع بودن بخش حوزه‌ای شهرداری منطقه 3 خرم‌آباد آن‌طور که می‌بایست انتظار داشت خدمات مطلوب به شهروندان ارائه نمی‌گردد و پتانسیل این را دارد که شهرداری منطقه 4 در این حوزه افتتاح گردد.

بیرانوند با اشاره به رعایت نشدن زیر‌ساخت‌های اولیه شهری در منطقه ماسور خاطر‌نشان کرد: از آن‌جا که این منطقه  روستا بوده انجام زیرساخت‌های اولیه شهری در آن رعایت نشده و اکثر ساختمان‌های ساخته شده بدون رعایت اصول شهرسازی انجام شده‌اند و  کوچه و خیابان‌های این منطقه نیز مشکلات زیادی دارند.

این منطقه از زمان شکل‌گیری تا کنون از داشتن بعضی از امکانات رفاهی‌، آموزشی، فرهنگی، اجتماعی و ورزشی محروم است.

وی ادامه داد: از زمان آغاز به کار دور چهارم شورای اسلامی شهر با تاکید بر شهرداری منطقه 3 اقداماتی از قبیل اصلاح معابر، آسفالت کوچه‌ها، ایجاد جداول، انتقال آب‌های سطحی که در زمان بارندگی به وجود می‌آیند انجام شده و اقدامات عمرانی در آینده از قبیل احداث فضای سبز، فضای ورزشی، ایجاد درمانگاه، ایجاد روشنایی معابر و ... با همکاری ادارات مربوطه صورت خواهد گرفت.

بيرانوند با تاکید بر این که مسئولان می‌بایست بیش از پیش به فکر نوسازی و مقاوم‌سازی ساختان‌های فرسوده در این منطقه باشند، گفت: این امر فقطبا همکاری مالکینی که در آن منطقه سکونت دارند و همچنین همکاری نهادهای مربوط جهت فراهم آوردن تسهیلات وام بانکی به آنها صورت مي‌گيرد.

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا