یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

تکلیف اراضی "پادگان 07 خرم‌آباد و هدفگاه" در اختیار نیروی زمینی ارتش در تفاهم نامه امضا شده میان استاندار لرستان و معاون مهندسی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی، مشخص و توافق لازم برای خروج این یگان نظامی از داخل شهر خرم‌آباد حاصل شد.

به گزارش روابط عمومی استانداری لرستان، این تفاهم‌نامه با حضور امیر "باقری" معاون مهندسی نزاجا و بازوند استاندار لرستان در جلسه‌ای که با حضور معاون عمرانی استانداری، مدیرکل مسکن و شهرسازی استان و شهردار خرم‌آباد و جمعی از فرماندهان نیروی زمینی ارتش در دفتر استاندار لرستان برگزار شد، تنظیم و از سوی طرفین امضا و نهایی شد.

برهمین اساس، اراضی تحت اختیار ارتش در قالب پادگان 07 و همچنین هدفگاه در محدوده شهر خرم‌آباد (‌حدود 42 هکتار در محدوده بلوار 60 متری) در راستای خروج یگان‌های نظامی از داخل شهر‌، تخلیه و با توافق طرفین و هماهنگی شهرداری با تغییر کاربری به مجموعه‌های مسکونی، اداری، ورزشی، فضای سبز، فرهنگی، هنری، مذهبی، تجاری، درمانی و خدماتی تبدیل وضعیت خواهند شد.

برهمین اساس محدوده اراضی تحت اختیار نیروی زمینی ارتش که در محدوده داخل شهری خرم آباد واقع شده‌، با هماهنگی و توافق طرفین در راستای اجرای طرح خروج نیروهای نظامی از محدوده شهری و رفع برخی از مشکلات اساسی شهر خرم‌آباد در زمینه ترافیکی و عمران شهری و همچنین بهسازی و زیباسازی شهر، تعیین تکلیف خواهد شد.

بر اساس این تفاهم‌نامه، با تخلیه این اراضی از سوی ارتش و به منظور رفع مشکلات و زمینه سازی برای عمران شهری، ساختمان جدید استانداری لرستان دراین محدوده احداث و ساختمان فعلی استانداری که در مرکز شهر خرم‌آباد واقع شده برای رفع مشکلات ترافیکی مرتبط به این محدوده منتقل خواهد شد.

بر اساس تفاهم‌نامه منعقده میان استانداری لرستان و نیروی زمینی ارتش، مفاد اجرایی آن در زمینه تعیین تکلیف و تغییر کاربری این اراضی براساس موازین قانونی و اخذ مجوزهای لازم، تا پایان سال جاری عملیاتی و اجرایی خواهد شد.

بازوند در حاشیه امضای این توافق‌نامه از حسن نظر و توجه ویژه فرمانده نیروی زمینی برای فراهم شدن زمینه مناسب در راستای خدمت‌رسانی بهینه به مردم استان لرستان صمیمانه قدردانی کرد.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا