یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

حجت‌الاسلام ترابي امام جمعه بروجرد - يافتهامام جمعه بروجرد با اشاره به مدیریت الگوی اسلامی از دیدگاه امام علی‌(ع‌) مدیران را افرادی مسئولیت‌پذیر و کاردان خواند و گفت: با توجه به مسئولیت سنگینی که بر دوش مدیران گذاشته شده است، باید پاسخگوی حکومت اسلامی و مردم به نحو احسن باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام "حسن ترابی" در مراسم معارفه فرماندار جديد بروجرد بيان داشت: مدیران گذشته استان در حق بروجرد تبعیض قائل شدند و تا حدودی حق و حقوق بروجرد را به درستی پرداخت نمی‌کردند، لذا این شهرستان در بحث بودجه‌های استانی با کاهش بودجه در بخش‌های مختلف مواجه بود.

امام جمعه بروجرد اظهار كرد: امروزه فرمانداری بروجرد نام ویژه را فقط با خود به یدک می‌کشد و در عمل هیچ‌گونه اختیاری به عنوان فرمانداری ویژه از خود نداشته است که این نشان از ضعف مدیریتی مدیران گذشته استان و تا حدودی شهرستان بوده است.

وی ضمن تقدیر و تشکر از بازوند استاندار لرستان به سبب انتخاب فرماندار بومي براي بروجرد افزود: مسئولان و مدیران ما در این عصر باید انتقادپذیر باشند، تا با انتقادهای وارد بتوانند نقاط ضعف خود را پوشش دهند و به موفقیت‌های بزرگ دست پیدا کنند.

حجت‌الاسلام ترابی با اشاره به این که اگر گلایه‌ای از نحوه توزیع امکانات در استان می‌شود می گویند وحدت ملی را مخدوش نکنید‌، تصریح کرد: طي 6 سال اخیر پروژه‌های بزرگی در استان لرستان احداث و به بهره‌برداری رسید، اما در اجرای طرح فرودگاه و راه‌آهن بروجرد به‌رغم پی‌گیری‌های مجدانه، زمانی که دولت دستش در اعتبارات باز بود اقدامی صورت نگرفت.

وي افزود: در بخش صنعت، همه‌ي صنایع این شهرستان خصوصی هستند و هیچ واحد صنعتی دولتی در بروجرد وجود ندارد و 50 درصد صنایع بروجرد به دلیل مشکل نقدینگی وبرخی سوء مدیریت غیرفعال هستند.

امام جمعه بروجرد از وضعیت بهداشت و درمان بروجرد نیز انتقاد کرد و گفت: بیمارستان‌های این شهر قدمت 100 ساله دارند و بیمارستان آیت‌الله بروجردی نیز با 50 درصد پیشرفت فیزیکی طي 5 سال اخیر در حال ساخت است و این در حالی است که جزء طرح‌های مهر ماندگار دولت قبل بوده است.

دیدگاه‌ها  

#1 بروجردی 1392-10-21 19:12
ممنون بابت درج خبر
__________________________
يافته: خواهش مي‌كنيم. انتشار اخبار در خبرگزاري‌ها و نشريات رسمي، اصولي دارد. از جمله، وقتي خبرنگار رسانه‌اي براي پوشش خبر در جايي حضور ندارد، نمي‌توان به هر منبع غيررسمي استناد كرد(چه وبلاگ و چه فردي با هويت ناشناس به عنوان خبرنگار) چرا كه در صورت بروز هر گونه مشكلي در ارتباط با آن خبر، ابتدا مدير مسوول رسانه بايد در مراجع قضايي پاسخگو باشد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا