یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدير کميته امداد شهرستان کوهدشت از واريز حق بيمه تامين اجتماعي يک هزار و 110 خانوار تحت حمايت کميته امداد در شهرستان کوهدشت از طريق اين نهاد خبر داد.

به گزارش روابط عمومي کميته امداد استان لرستان، "‌مردان امرايي" با اشاره به اين که اين طرح در سال‌هاي اخير از طريق کميته امداد امام (ره) و در راستاي توانمندسازي خانواده هاي تحت حمايت اين نهاد صورت گرفته است؛ اظهار داشت: طي 9 ماهه گذشته از سال جاري بيش از 7 ميليارد و 260 ميليون ريال از طريق اين نهاد به عنوان حق بيمه جهت بهره‌مندي مددجويان از مزاياي بيمه‌ي تامين اجتماعي به حساب سازمان تامين اجتماعي واريز شده است.

مدير کميته امداد شهرستان کوهدشت در ادامه با بيان اين که اين تعداد بيمه شده شامل زنان سرپرست خانوار و مجريان طرح‌هاي اشتغال و خودکفايي اين نهاد هستند، تصريح کرد: 700 زن سرپرست خانوار و 410 مجري طرح‌هاي اشتغال‌زايي بيمه شده تحت حمايت از مزاياي بيمه‌هاي تامين اجتماعي بهره‌مند هستند و حق بيمه و سرانه درمان آنان از طريق امداد امام‌(ره) پرداخت گرديده است.

امرايي همچنين با اشاره به اين که بيمه‌شدگان از کليه مزاياي بيمه‌هاي تامين اجتماعي بهره‌مند هستند، اذعان داشت‌: پرداخت هزينه‌هاي درماني، بيمه عمر و بازنشستگي مجريان طرح‌هاي خودکفايي و زنان سرپرست خانوار شهري، از مزاياي بيمه‌هاي تأمين اجتماعي مي‌باشد.

مدير کميته امداد شهرستان در ادامه سخنان خود با بيان گزارشي از خدمات درماني ارائه شده از طريق اين نهاد به مددجويان، خاطرنشان کرد: در آذر‌ماه سال جاري بيش از 11 ميليون ريال در قالب تجهيزات و وسايل پزشکي از جمله گلوکومتر و فشارسنج بين مددجويان تحت حمايت در اين شهرستان توزيع شده است.

وي در پايان سخنان خود اظهار داشت: طي آذرماه سال جاري بيش از 145 ميليون ريال در قالب خدمات ويژه درماني براي مددجويان اين نهاد در شهرستان کوهدشت هزينه شده است.

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا