یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

خطر ريزش سنگ در خرم‌آباد - يافتهخطر سقوط سنگ از بالای کوه بر روی منازل مسکونی در کوی فلسطین، ترس و دلهره‌ی فراوانی را در بین شهروندان ایجاد کرده است‌.

یکی از شهروندان خرم‌آبادي در این خصوص گفت‌: این سنگ بزرگ که می‌بینید 2 سال قبل به دلیل بارش شدید باران 7 سانتی‌متر جابه‌جا شد که همین موضوع هراس و وحشت را در بین اهالی محل به دنبال داشت‌.

"مردانی" در ادامه گفت‌: بارها صورت‌جلسه و نامه‌نگاری کرده‌ایم و خطر سقوط این سنگ را به مسوولین ستاد حوادث غیرمترقبه استانداری گوش‌زد کرده‌ایم، ولی تا به حال جوابی نگرفته‌ایم‌.

وي بيان داشت: از مسوولان استان و شهر خرم‌آباد تقاضا داريم تا اتفاق ناگواری به وقوع نپیوسته، فکری به حال این سنگ بکنید‌. اين شهروند خرم‌آبادي اظهار داشت: متلاشی کردن سنگ با ابزارهای مختلف، کار سخت و غیرمحتملی نیست، باور کنید در این محله جان عده‌ای انسان بی‌گناه در خطر است!

وي خطاب به مسوولان گفت: اگر این سنگ بزرگ در مسیر منزل مسکونی خودتان بود باز هم دست روی دست می‌گذاشتید‌؟!

ما به رسالت خويش در اطلاع‌رساني مشكلات مردم عمل كرده و مي‌كنيم، اميدواريم چشم بينا و گوش شنوايي باشد و مشكل مردم اين محله را به زودي حل نمايد.

خطر ريزش سنگ در خرم‌آباد - يافته

  ر - ط

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها  

#1 صادقي 1392-09-26 12:00
اقا طولابي يه فكري هم سي او سنگ وسط شكاف ته سنگ سيلا بو بكن دقيقا جاي كه سنگنورد فرانسوي اوفتا. حونمو ها زير سنگ نوشته اي ترس كابوس بچگييامه و خدا. مچكريم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا