یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

قائم‌مقام وزیر و مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان از کاهش 12 درصدی حوادث ناشی از کار در استان لرستان خبر داد‌.

به گزارش روابط عمومی تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان، "حامد ویس‌کرمی" با اعلام این خبر افزود‌: میزان حوادث ناشی از کار در استان لرستان طی 8 ماه نخست سال جاری 12 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش یافته است.

وی با اشاره به تعداد بازرسی‌های صورت گرفته از  واحدهای اقتصادی  استان عنوان کرد: طی 8 ماهه نخست سال جاری بیش از 6 هزار و 963 مورد بازرسی ادواری و همچنین 989 بازرسی موردی از سطح واحدهای کارگری استان صورت گرفته است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان همچنین با اشاره به فعالیت کمیته‌های حفاظت فنی و بهداشت کار در استان لرستان تصریح کرد: در حال حاضر 137 کمیته حفاظت فنی و بهداشت محیط کار در استان لرستان فعالیت دارند.

وی با بیان این که بازرسان این اداره کل با همکاری این کمیته‌ها در راستای ایجاد محیط‌های امن کار و حفظ نیروی انسانی از سطح واحدهای تولیدی بازدید می‌کنند افزود: این کمیته‌ها برای واحدهای تولیدی که بالای 25 کارگر دارند تشکیل می‌شود و نقاط حادثه‌خیز را در واحدها شناسایی و هشدارهای لازم را به کارگران می‌دهند.

ویس‌کرمی همچنین به آموزش‌های ارائه شده خاص کارگران و کارفرمایان در بخش ایمنی و بهداشت محیط کار اشاره کرد و گفت: در 8 ماه سال جاری بیش از 5 هزار نفر ساعت آموزش به جامعه هدف ارائه شده است‌.

دیدگاه‌ها  

#1 babak 1392-09-24 16:14
وقتی که حجم بازار کار 100 درصد کاسته شد می بایستم حوادث ناشی از آن 12 درصد کاهش داشته باشه

خدا قــــوت جناب ویسکرمی
نقل قول کردن
#2 شهروند خرم آباد 1392-09-25 10:54
وظیفه اصلی اداره کار ایجاد اشتغاله نه گزارش حوادث کار.ببینید دست آقایون چقدر خالیه که به جای افتخار به ایجاد اشتغال از حوادث کار صحبت میکنن......
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا