یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مرتضي ولي‌پوري فرماندار خرم‌آباد / يافتهفرماندار شهرستان خرم‌آباد در جلسه شوراي بهداشت اين شهرستان بر رعايت موازين بهداشتي نذورات ماه محرم تاكيد كرد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري خرم‌آباد، در اين جلسه كه در فرمانداري شهرستان خرم‌آباد برگزار گرديد، "مرتضي ولي‌پوري" ضمن تسليت فرا رسيدن ايام ماه محرم و ايام حزن و اندوه شهادت سالار شهيدان حضرت اباعبدالله الحسين(ع) و ارادت عموم مردم به آن‌حضرت و ياران باوفايش اشاره كرد و گفت: هر ساله در اين ايام مردم اقدام به تهيه و پخش نذورات متنوع به صورت گسترده مي‌نمايند كه رعايت نكات و موازين بهداشتي در تهيه و توزيع اين مواد نقش بسيار موثري بر سلامت عموم مردم دارد.

فرماندار به عنوان رئيس شوراي بهداشت شهرستان خرم‌آباد از اعضاي اين شورا خواست تا با برنامه‌ريزي و ارائه راه‌كارهاي فراگير ضمن نظارت بيش‌تر بر اماكن تهيه و پخش نذورات، مردم را در تهيه و پخش بهداشتي نذورات خود ياري نمايند.

در ادامه اين جلسه، مسائل بهداشتي عديده‌اي از جمله لايروبي رودخانه‌هاي خرم‌آباد و كرگانه، جمع‌آوري زباله‌هاي سطح شهر، جمع‌آوري حيوانات ولگرد، نظارت بر بهداشت آب شرب شهري و روستايي مورد بحث و تبادل نظر اعضاي شوراي بهداشت شهرستان خرم‌آباد قرار گرفت و در راستاي برطرف نمودن مسائل و مشكلات مربوطه مصوباتي به تاييد حاضران در جلسه رسيد.

 

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا