یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

شهرام ملكي - مدير كل راه و شهرسازي لرستان- يافتهقائم‌مقام وزير و مدیر کل راه و شهرسازی استان لرستان گفت:  پروژه 4خطه "خرم‌آباد– نورآباد" دارای 60 کیلومتر طول است که کار احداث و تكميل آن در قالب قطعات مختلف آغاز شده است و 40 درصد پيشرفت فيزيكي دارد.

به گزارش روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان لرستان‌، مهندس "شهرام ملكي" تصريح کرد: برای تکمیل اين پروژه اعتباری بالغ بر 60 میلیارد تومان مورد نياز است تا ظرف مدت زمان 2 سال به بهره‌برداري برسد‌.

وی با بیان این که تا کنون تنها 5 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای 4خطه خرم‌آباد‌- نورآباد اختصاص داده شده است، افزود: این میزان اعتبار بین 7 قطعه این پروژه تقسیم شده است.

ملكي با اشاره به این که از این محور 5/7 کیلومتر از نورآباد تا سه‌راه زالی تكميل شده و زیر بار ترافیک قرار گرفته است‌، اضافه كرد: همچنین 5/8 کیلومتر از محور خرم‌آباد‌- نورآباد در محدوده کاکارضا تا پلیس راه ظرف 10 روز آینده تكميل می‌شود.

وي با اشاره به اين كه در مجموع 16 کیلومتر از این پروژه ظرف یک سال تمام شده است، گفت: علی‌رغم اختصاص تنها 5 میلیارد تومان به این پروژه‌، با همکاری پیمانکاران مربوطه نزدیک به 25 میلیارد تومان کارکرد داشته‌ایم‌.

 

 

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا