یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

پرويز حسيني- يافتهرئيس پليس راهنمايي و رانندگي استان لرستان تمهيدات و محدوديت‌هاي ترافيكي ویژه مسابقات جهاني كشتي پهلواني در خرم‌آباد را اعلام كرد.

به گزارش پايگاه خبري پليس‌، سرهنگ "پرويز حسيني" با اعلام اين مطلب به محدوديت‌هاي ترافيكي اشاره كرد و گفت‌: به مناسبت بر‌گزاري مسابقات جهاني كشتي پهلواني در خرم‌آباد ، چهار‌شنبه هشتم آبان‌ماه سال جاري تردد خودرو از ساعت 15 و 30 دقيقه بعد از ظهر از ميدان عدالت(صخره‌اي)، ميدان شاپور‌خواست(ژاندارمري)، خيابان پليس به سمت ميدان تختي ممنوع مي‌باشد و در مسير روي پل انقلاب از طريق کنار گذر پل انقلاب به زيرپل انقلاب و ساحل غربي پل دارايي‌زاده و شهدا ادامه مسير خواهند داد.

وي افزود‌: پنج‌شنبه نهم آبان‌ماه عبور و مرور از ساعت 7 صبح تا ساعت 20 و 30 دقيقه شب از ميدان شاپور‌خواست(ژاندارمري) به سمت خيابان پليس و ورزشگاه تختي ممنوع بوده و تردد از ميدان شاپور‌خواستبه سمت خيابان امام به صورت 2 طرفه تا ابتداي خيابان خيام و از خيابان خيام به سمت خيابان پليس انجام خواهد شد.

اين مقام انتظامي تصريح كرد‌: جمعه دهم آبان‌ماه تردد از ساعت 7 صبح تا پايان مراسم از ميدان شاپور‌خواست به سمت خيابان پليس و ورزشگاه تختي ممنوع بوده و عبور و مرور از ميدان شاپور‌خواست به سمت خيابان امام به صورت 2 طرفه تا ابتداي خيابان خيام و از خيابان خيام به سمت خيابان پليس انجام خواهد شد.

رئيس پليس راهور استان به مردم توصيه كرد‌: حتي‌الامکان از آوردن وسيله نقليه شخصي خودداري نمايند و در صورت اجتناب‌ناپذيري استفاده از وسايل نقليه شخصي از پارکينگي که به همين منظور در جنب فروشگاه اتکا پيش‌بيني گرديده نسبت به پارک خودرو اقدام نمايند.

"حسيني‌" عنوان كرد‌: از پارک خودرو در طول خيابان پليس جلوگيري به عمل خواهد آمد‌، لذا تقاضا مي‌شود‌، تماشاگران در خصوص محدوديت‌هاي ترافيکي و عدم پارک خودرو در محل‌هاي ممنوعه با پليس راهنمايي و رانندگي همکاري لازم را داشته باشند.

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا