یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

هوشنگ بازوند استاندار لرستان/ يافتهاستاندار لرستان گفت: یکی از اقدامات مهم و اثرگذار شهردای و شورای اسلامی شهر خرم‌آباد، تلاش در راستای ایجاد و تامین منابع درآمدی و مالی پایدار و مولد با هدف توسعه و بهینه‌سازی خدمت‌رسانی به شهروندان باشد.

به گزارش روابط عمومی استانداری لرستان، "هوشنگ بازوند" در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر خرم‌آباد، افزود: لازمه برنامه‌ریزی و اجرای طرح‌های عمران شهری و فعالیت در حوزه رشد و توسعه پایدار و متوازن شهر، بهره‌مندی از منابع مالی و اعتبار مناسب است.

وی با اشاره به مشکلات مالی شهرداری خرم‌آباد، اظهار کرد: کمبود منابع مالی و درآمدهای شهرداری خرم‌آباد از جمله موانع مؤثر در مسیر ارائه خدمات بهتر و مطلوب به شهروندان است.

استاندار لرستان همچنین با تاکید بر لزوم توسعه‌، عمران و آبادانی شهر خرم‌آباد، افزود: تحقق این مهم مستلزم‌، نگاه کارشناسی و جامع  شورای شهر و شهرداری برای برنامه‌ریزی مشخص و هدفمند در حوزه مدیریت شهری است.

مهندس بازوند تاکید کرد: خرم‌آباد دارای ظرفیت‌ها و قابلیت‌های مناسبی برای رشد و توسعه است که بهره‌مندی از این توانمندی‌ها نقش مهمی در عمران و آبادانی این شهر به عنوان مرکز استان لرستان دارد.

وی، به‌سازی و زیباسازی شهر، توجه جدی به نیازهای شهروندان و ایجاد و توسعه مراکز تفریحی، فضای سبز، مبلمان شهری از جمله ماموریت‌های شهردای و شورای اسلامی شهر است.

نماینده عالی دولت در لرستان با اشاره به لزوم ممانعت از ساخت و سازهای بی‌رویه و غیرقانونی در سطح شهر، گفت: در این زمینه ضروری است اصول فنی و مهندسی در ساخت و ساز و معیارهای استاندارد در بحث مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی و غیرمسکونی، به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد.

استاندار لرستان تصریح کرد: تعامل و همکاری منطقی و موثر شهرداری با شورای شهر و تلاش برای عمران و آبادانی شهر به طور طبیعی زمینه‌ساز ایجاد آرامش، رفاه و آسایش در سطح جامعه خواهد شد.

"محمد مهرابي" رييس شوراي اسلامي شهر خرم‌آباد نيز ايجاد پايانه برون‌شهري خرم‌آباد،اجراي پل‌هاي نيمه‌كاره نهم دي و فلك‌الدين، تعريض خيابان‌هاي اصلي شهر، سامان‌دهي ورودي‌هاي شهر خرم‌آباد را از جمله فعاليت‌هاي جدي شهرداري در سال جاري عنوان كرد و گفت: با تخصيص به موقع بودجه و همكاري استانداري لرستان مي‌توان زمينه اجرايي شده اين طرح‌ها را فراهم كرد.

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا