یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با حذف یارانه‎ها مخالف هستم گفت: دولت باید کسری بودجه از محل پرداخت یارانه‎ها را از منابع دیگر تأمین کند.
حذف یارانه موجب نارضایتی در بین مردم خواهد شدالهیار ملکشاهی نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: پرداخت یارانه‎ها قول و قراری بود که بین مردم و دولت گذاشته‌شده است.
وی با بیان اینکه قطع کردن یارانه‎ها موجب بروز نارضایتی در بین مردم خواهد شد، افزود: بخش اعظمی از جمعیت کشور از میزان درآمدی کمتری برخوردار هستند و درصد قابل‌توجهی نیز زیرخط فقر زندگی می‌کنند.
نماینده مردم کوهدشت در مجلس تصریح کرد: حذف یارانه نفر از جمعیت کشور که در لایحه بودجه در نظر گرفته‌شده است موجب به وجود آمدن نارضایتی در بین مردم خواهد شد و نمایندگان مجلس به همین دلیل با کلیات لایحه مخالفت کردند. دولت باید کسری بودجه از محل پرداخت یارانه‎ها را از منابع دیگر تأمین کند.
به گزارش ایسنا، وی بیان کرد: باید یارانه افرادی که ثابت شود، وضع مالی مناسبی دارند حذف شود. اینکه باید ثابت شود افراد وضعیت مالی خوبی ندارد تا به آن‌ها یارانه داده شود را مناسب با شأن مردم نمی‌دانیم.

دیدگاه‌ها  

#1 رضا 1396-11-21 19:39
درود برشرفت
نقل قول کردن
#2 شهر وند 1396-11-21 22:30
باسلام اقای ملکشا هی لطف کنیدتذکری به قضات بدین مردم گرفتارند عدالت قضایی را درنظر بگیرند وکمک کنند
نقل قول کردن
#3 طاهری 1396-11-22 00:03
بخدا تو لرستان برخی خانواده ها با پول یارانه زندگی میکنند اگر یارانه حذف و پول حقوق مردم افزایش نیابد مشکل بوجود می آید
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا